سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

موبایلی مخصوص تازه واردها +عکس


شرکت مایکروسافت با همکاری نوکیا تلفن همراه ساده اما با باتری بسیار بادوامی ساخته که مشتریان اصلی آن افرادی هستند که برای نخستین بار از تلفن همراه و اینترنت آن استفاده می کنند.

خبرگزاری مهر: شرکت مایکروسافت با همکاری نوکیا تلفن همراه ساده اما با باتری بسیار بادوامی ساخته که مشتریان اصلی آن افرادی هستند که برای نخستین بار از تلفن همراه و اینترنت آن استفاده می کنند.

ساخت تلفن همراهی مخصوص تازه واردها

این محصول جدید Nokia 215 نام دارد و گرچه در زمره تلفن های همراه لمسی قرار نمی گیرد اما قابلیت های چشمگیری دارد.

مهمترین ویژگی این تلفن همراه جدید راحتی استفاده از آن توسط افرادی است که برای نخستین بار داشتن تلفن همراه را تجربه می کنند. این فناوری نوین با ابزار کم هزینه دسترسی به اینترنت همراه است.

نمایشگر این تلفن همراه 2/4 اینچی با 167 پیکسل در هر اینچ ارایه شده است.

این محصول جدید و سبک مبتنی بر سیستم عامل Series 30+ شرکت مایکروسافت است که در آن مرور opera mini  به طور پیش فرض نصب شده است. همچنین می توان به برخی شبکه های اجتماعی به عنوان سایر درگاههای ورود به دنیای اینترنت در آن اشاره کرد.

ساخت تلفن همراهی مخصوص تازه واردها

مایکروسافت این تلفن همراه جدید را با استفاده از موادی ساخته که نه تنها سبک است بلکه مقاومت قابل توجهی دربرابر نوسانات محیطی دارد. این محصول با هر بار شارژ کامل قابلیت استفاده تا 20 ساعت برای مکالمه را داشته و تا 29 روز نیز در حالت استندبای باقی می ماند که این قابلیت های دیدنی به واسطه باتری 100 میلی آمپری آن است.

Nokia 215 مجهز به درگاه کارت حافظه microSD card است و تا 32 گیگابایت حافظه خارجی را پشتیبانی می کند. این محصول جدید تنها 79 گرم وزن دارد و در زمره سبک وزن ترین تلفن های همراه جهان قرار می گیرد.

پیش بینی می شود محصول جدید مایکروسافت و نوکیا در سه ماهه نخست سال 2015 وارد بازار آفریقا، آسیا و خاورمیانه شود.


ویدیو مرتبط :
فیلم موبایلی عکس یادگاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس مخصوص زنان کارمند مشخص شد + عکس



 

 

زنان کارمند این جور لباس بپوشند

 

 

 

مدل لباس کارمندان زن لباس لباس مخصوص زنان کارمند

 

مدل لباس کارمندان زن لباس لباس مخصوص زنان کارمند

 

مدل لباس کارمندان زن لباس لباس مخصوص زنان کارمند

 

مدل لباس کارمندان زن لباس لباس مخصوص زنان کارمند

 

مدل لباس کارمندان زن لباس لباس مخصوص زنان کارمند