سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

معجزه هنری با کاغذ و قیچی +عکس


آثار و کارهای هینا اویاما بسیار سبک و کم وزن هستند بطوریکه اگر باد ملایمی به سمت آنها بوزد به هوا بلند می شوند. او برای انجام این هنر به چیزی جز کاغذ و قیچی نیاز ندارد. این هنر او نمونه ای باورنکردنی از مهارت یک جواهرساز است.

 
 
 


صبح بخیر: آثار و کارهای هینا اویاما بسیار سبک و کم وزن هستند بطوریکه اگر باد ملایمی به سمت آنها بوزد به هوا بلند می شوند. او برای انجام این هنر به چیزی جز کاغذ و قیچی نیاز ندارد. این هنر او نمونه ای باورنکردنی از مهارت یک جواهرساز است.

هینا اویاما در شهر یوکوهامای ژاپن به دنیا امد و حالا در پاریس زندگی و کار می کند. آثار شکننده و ظریف او نمونه ای هنر زیبای درست کردن پروانه ها و گل های کاغذی با دقت بالا است. به گفته خود این هنرمند خلق هر کدام از این آثار چندین ساعت تا چندین هفته زمان می برد. هینا می کوشد تا تکنیک های مختلف را با هم ترکیب کند و سبک خودش را در ژانر هنر کاغذی پیاده کند.













































ویدیو مرتبط :
سنگ کاغذ قیچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استاد سنگ کاغذ قیچی! + عکس


ربات‌ها به یکی از رقبای انسان تبدیل شده‌اند و بسیاری از فرصت‌های شغلی در کارخانه‌ها و ادارات را از انسان می‌ربایند، اگر چه یک ربات بدون انسان هیچ است اما کم کم باید فکری اساسی برای این مخلوق دست بشر کرد. به گزارش سرویس خواندنی‌های خبرگزاری فارس، دانشمندان ژاپنی رباتی ساخته‌اند که در بازی هم یک رقیب جدی برای ماست، این ربات که استاد بازی سنگ، کاغذ، قیچی است، می‌تواند هر کسی را در این بازی ببرد و رقیبی برای آن در کار نیست.

این ربات برای پیروزی بر انسان از یک دوربین فوق سریع استفاده می‌کند که حر کت دست انسان را در یک هزارم ثانیه تشخیص می‌دهد و در مقابل آن حرکت برنده را رو می‌کند، در واقع ربات انسان را فریب می‌دهد و با دیدن دست تصمیم می‌گیرد اما از آنجایی که سرعت تشخیص کامپیوتر درون ربات از سرعت تشخیص و تحلیل چشم و مغز ما بالاتر است او همیشه در این بازی پیروز خواهد بود.