سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مسجدی لوکس از جنس طلا +عکس


مسجد شیخ زاهد بن سلطان نهیان واقع در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، سومین مسجد بزرگ در جهان به شمار می رود. این مسجد، یگانه مسجد در امارات متحده عربی است که به روی خارج باز می شود.

رادیو چین: مسجد شیخ زاهد بن سلطان نهیان واقع در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، سومین مسجد بزرگ در جهان به شمار می رود. این مسجد، یگانه مسجد در امارات متحده عربی است که به روی خارج باز می شود.

این مسجد با استفاده از 5 میلیارد و 500 میلیون دلار و 46 تن طلا ساخته شده است. 40 هزار نفر می توانند در این مسجد به اقامه نماز بایستند.

در این مسجد دیواری معروف وجود دارد که روی آن، آیات قرآنی با استفاده از طلا حکاکی شده است.

این مسجد همچنین تنها مسجد در جهان است که به زنان اجازه می دهد از در اصلی وارد شوند.

طراحی و همچنین مصالح ساخت این مسجد از ایتالیا، آلمان، مراکش، هند، ترکیه، ایران، چین، یونان و مناطق مختلف امارات متحده عربی است.

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا

مسجدی لوکس از جنس طلا


ویدیو مرتبط :
سخنانی از جنس طلا (عکس نوشته های اسلامی زیبا و پربار)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت لباس زنانه از جنس طلا در آستانه سال نو +عکس



اخبار گوناگون  - ساخت لباس زنانه از جنس طلا در آستانه سال نو +عکس

علاقمندی زنان به طلا از دیرباز مورد توجه طراحان دنیای مد بوده است. زنان ارتباط خاصی با طلا و زیورآلات ساخته شده از این فلز گرانبها دارند و همین علاقمندی سبب میشود هنرمندان بسیاری برای جلب توجه دست به خلق اجناسی از جنس طلا بزنند و به این ترتیب به شهرت و ثروت برسند.

اخبار گوناگون, لباس زنانه از جنس طلا


یک جواهر ساز ترکیه ای به مناسبت سال نو میلادی یک لباس زنانه زیبا از جنس طلای  خالص طراحی و تولید کرده است. این لباس منحصر به فرد قیمتی معادل 85 هزار پوند (340 میلیون تومان) دارد. در ساخت این لباس از 78 هزار قطعه طلای 24 عیار استفاده شده و آقای "احمد آتاکان" سازنده آن است. این لباس حدود 3 کیلوگرم وزن دارد و سازنده آن میگوید تا کنون 10 سفارش ساخت جدید در آستانه سال 2014 میلادی داشته است.
اخبار گوناگون - پرداد