سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مرسدس بنز 250 هزار دلاری! +عکس


در خیابان‌های لندن: مرسدس بنز ۲۵۰ هزار دلاری که تمام بدنه آن با دانه‌های درخشنده کریستال پوشیده شده است!





صبح بخیر: در خیابان‌های لندن: مرسدس بنز ۲۵۰ هزار دلاری که تمام بدنه آن با دانه‌های درخشنده کریستال پوشیده شده است!

مرسدس بنز ۲۵۰ هزار دلاری

مرسدس بنز ۲۵۰ هزار دلاری

مرسدس بنز ۲۵۰ هزار دلاری

مرسدس بنز ۲۵۰ هزار دلاری

مرسدس بنز ۲۵۰ هزار دلاری


ویدیو مرتبط :
مرسدس بنز ده میلیون دلاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرو 1 میلیون دلاری مرسدس بنز +عکس



اخبار گوناگون - خودرو 1 میلیون دلاری مرسدس بنز +عکس

نشریه Automobile News Europe گزارش داده براباس (Brabus)، برندی لوکس برای تزئین خودرو پس از تولید، قصد دارد از ماه دسامبر سال آینده میلادی ساخت خودرو فوق لوکس پولمن (Pullman) مرسدس بنز را آغاز کند.

نشریه Automobile News Europe گزارش داده براباس (Brabus)، برندی لوکس برای تزئین خودرو پس از تولید، قصد دارد از ماه دسامبر سال آینده میلادی ساخت خودرو فوق لوکس پولمن (Pullman) مرسدس بنز را آغاز کند.براباس سال‌ها است که با برند مرسدس بنز و دیگر خودروسازان لوکس و شاخص دنیا همکاری دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خودرو فوق لوکس پولمن

 

خودرو تازه مرسدس بنز که یک میلیون دلار قیمت دارد با طول و عرض بزرگ‌تر از خودرو لوکس فانتوم ساخت رولزرویس و بزرگ‌ترین خودرو از نوع خود خواهد بود. با این حال براباس و دایملر از هر توضیحی در این مورد خودداری کرده‌اند.
این خودرو دو بخش مجزا برای راننده و سرنشینان و چهار صندلی روبه‌روی هم در قسمت عقب دارد. خودرو راکت 800 دیگر محصول مشترک براباس و مرسدس بنز است که 473 هزار دلار قیمت دارد.

اخبار گوناگون - دنیای اقتصاد