سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مردی که دو بار مرگ را دور زد! +عکس


مارتن د یونگ، دوچرخه سوار 29 ساله اهل هلند، در 4 ماه گذشته 2 بار از دست مرگ فرار کرده، مرگی که در خطوط هوایی مالزی سراغ مسافران آمده است. جام نیوز: مارتن د یونگ، دوچرخه سوار 29 ساله اهل هلند، در 4 ماه گذشته 2 بار از دست مرگ فرار کرده، مرگی که در خطوط هوایی مالزی سراغ مسافران آمده است.


دیونگ برنامه ریزی کرده بود تا سوار هواپیمای MH370 شود، هواپیمایی که چند ماه پیش گم شد و هیچ اثری هم از آن به دست نیامد. او هم چنین بلیت پرواز MH17 را هم خریده بود که بر فراز اوکراین هدف موشک قرار گرفت و سقوط کرد، اما در هر دو مورد، در آخرین لحظه برنامه اش را عوض کرد.

مردی که دوبار از سقوط هواپیما جان سالم به در برد!!! +عکس

او عضو یک باشگاه دوچرخه سواری در مالزی است و در پرواز MH17 صندلی رزرو کرده بود تا بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی هلند، با این پرواز به مالزی برگردد اما بعد تصمیم گرفت با یک پرواز ارزان تر که در فرانکفورت توقف داشت، به کوالالامپور سفر کند.

چند ماه پیش هم به جای پرواز MH370 سوار یک جت دیگر شد و جان به در برد:«من دو بار شانس آورده ام... باورنکردنی است. برای مسافران و خانواده های شان خیلی متاسفم ولی خیلی خوشحالم که آسیبی ندیده ام.»


ویدیو مرتبط :
مردی که پکن را با یک جت پک دور زد! - ترنجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که می خواهد دور کره زمین را پیاده طی کند(+عکس)



مردی که می خواهد دور کره زمین را پیاده طی کند(+عکس)

یوکیچی پس از تور آفریقا وارد آمریکای لاتین خواهد شد و طبق برنامه زمان بندی سفر خود را در خرداد ما سال 1394 در کلمبیا به پایان خواهد برد.

یک مرد ژاپنی 65 ساله از تیر ماه امسال سفر سختی را آغاز کرده است و می خواهد دور کره زمین را یک بار با پای پیاده طی کند.

به گزارش نواندیش " تاکاشیتا سوکیچی" مرد 65 ساله ژاپنی از تیر ماه امسال سفر خود را از چین به سمت اروپا آغاز کرده است و هم اینک پس از طی 5 ماه به ترکیه رسیده است.

وی می خواهد از طریق استانبول وارد اروپا شود و ادامه سفر خود را از شرق به غرب اروپا طی کند و از اسپانیا با کشتی و از تنگه جبل الطارق وارد قاره آفریقا شود.

یوکیچی پس از تور آفریقا وارد آمریکای لاتین خواهد شد و  طبق برنامه زمان بندی سفر خود را در خرداد ما سال 1394 در کلمبیا به پایان خواهد برد.

وی انگیزه خود از این سفر دور دنیا را یک آرزوی شخصی می داند که از دوران کودکی و نوجوانی داشته است . وی می گوید آرزو دارد از تمام دنیا با پای پیاده بگذرد و با فرهنگ ها و ملت های گوناگون از نزدیک آشنا شود.

پیاده روی دور کره زمین,عکس مردی که می خواهد دور کره زمین را پیاده طی کند

 

پیاده روی دور کره زمین,عکس مردی که می خواهد دور کره زمین را پیاده طی کند

/نواندیش