سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مرده 92 ساله‌ای که زنده شد!


در اتفاقی باورنکردنی در آلمان زن ۹۲ ساله‌ای که تمام علائم حیاتی‌اش از کار افتاده و مرگش توسط پزشک اعلام شده بود، زنده شد! البته ۲ روز بعد این پیرزن آلمانی دوباره جان خود را از دست داد و دیگر زنده نشد.

وبسایت مجله مهر: در اتفاقی باورنکردنی در آلمان زن ۹۲ ساله‌ای که تمام علائم حیاتی‌اش از کار افتاده و مرگش توسط پزشک اعلام شده بود، زنده شد! البته ۲ روز بعد این پیرزن آلمانی دوباره جان خود را از دست داد و دیگر زنده نشد.

مرده ۹۲ ساله‌ای که زنده شد!

 این زن پس از اینکه از خواب مرگ بیدار می‌شود، شروع به سروصدا و جیغ زدن می‌کند. ماجرا از این قرار است که این خانم مسن علائم حیاتی خود مثل نبض و تنفس را از دست می‌دهد و پزشک هم که از بازگشتش قطع امید می‌کند، مرگ او را اعلام می‌کند؛ اما هنگامی که این زن را برای آماده شدن مراسم ترحیم به سردخانه منتقل می‌کنند، یکی از کارگران سردخانه صدای جیغ و داد او را تشخیص می‌دهد و متوجه می‌شود که او هنوز زنده است. گرچه این خانم دو روز بعد در اثر عارضه قلبی درگذشت و این حادثه فقط یکی‌دو روزی مراسم ترحیم او را به عقب انداخت؛ اما این اتفاق به یک شگفتی تبدیل شد و پزشکش را هم تا مرز اخراج از کار و حتی زندان کشاند.

البته این اولین باری نیست که در جهان چنین اتفاق‌های وحشتناکی رخ می‌دهد. سال گذشته هم این حادثه برای پیرزنی ۹۱ساله در لهستان اتفاق افتاد. این خانم هم توسط پزشک مرده اعلام می‌شود و حتی ۱۱ ساعت هم در سردخانه می‌ماند؛ تا اینکه بالاخره عده‌ای متوجه می‌شوند که بدن او تکان می‌خورد!

در قرن‌های ۱۸ و ۱۹ برای حل این معضل و جلوگیری از این دفن‌های زودرس از «تابوت‌های ایمن» استفاده می‌کردند و این نشان می‌دهد که این امر، یک ترس تاریخی است!

گرچه به درستی مشخص نیست که ترس بیدار شدن در یک سردخانه بیشتر است یا کار کردن در سردخانه‌ای که در آن مرده‌ای زنده می‌شود یا حتی ترس از زنده‌به‌گور کردن کسی که هنوز نفس می‌کشد!


ویدیو مرتبط :
مرده ای که زنده شد(شهید زنده باحال) کوپولوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرده زنده شد؛ تبهكارها به دام افتادند



 

 

مرده زنده شد؛ تبهكارها به دام افتادند

 

۶ نفر به بهانه فروش ۵۰۰ سكه طلای عتیقه مرد خریدار را به قتل رسانده و ۶۵ میلیون تومان پول همراه او را سرقت كردند، غافل از این‌كه او نمرده و فقط بیهوش شده بود.



همین چند روز پیش بود كه یك مرد شیرازی به صورت اتفاقی یكی از دوستان قدیمی خود را در خیابان ملاقات كرد.


ساعتی بعد آنها وقتی در یك رستوران كنار هم نشستند، دوست قدیمی گفت در زمینه خرید و فروش سكه‌های طلای عتیقه فعالیت می‌كند و در مدت كوتاهی، ثروت كلانی به دست آورده است.



دوست قدیمی مدام از مال و اموال كلان خود و سفرهای خارج از كشور و خرید ویلا تعریف می‌كرد و سرانجام مرد شیرازی كه تحت‌‌تاثیر صحبت‌های دوست خود قرار گرفته بود؛ از او خواست تا شرایطی فراهم كند تا وی نیز بتواند با ۶۵ میلیون تومان سرمایه خود سكه طلا بخرد.



پس از استقبال دوست قدیمی از درخواست مرد شیرازی، قرار شد چند روز دیگر وی با حضور در یكی از محله‌های جنوبی تهران ۵۰۰ سكه طلای عتیقه را خریداری كند.



● حمله به خریدار طلا

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران در ارتباط با این پرونده به «جام‌جم» گفت: پس از تعیین محل قرار در یك ساختمان نیمه كاره حوالی عبدل‌آباد، مرد خریدار كه بی‌صبرانه در انتظار دریافت ۵۰۰ سكه طلا بود، در ساعات پایانی یكی از روزهای هفته جاری وارد محل قرار شد، اما هنوز دقایقی از حضور وی در ساختمان نیمه‌كاره نمی‌گذشت كه ۶ نفر دیگر وارد محل شدند و با حمله به سوی وی و انداختن طناب دور گردنش ۶۵ میلیون تومان پول مرد شهرستانی را سرقت كرده و به تصور این كه او را به قتل رسانده‌اند، جسد مرد خریدار را در گوشه‌ای از ساختمان پنهان كردند تا روز بعد آن را از محل خارج كنند.



رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: ۲ ساعت پس از این ماجرا، مرد خریدار كه بی‌هوش شده بود، پس از به هوش آمدن از ساختمان نیمه كاره خارج شد و موضوع را به یكی از خودروهای گشت كلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو اطلاع داد.



● پرونده در پلیس آگاهی

محمدیان اضافه كرد: ساعتی بعد از شكایت مرد مالباخته، ماموران كلانتری ۲ نفر از متهمان را دستگیر كردند و پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی ارجاع شد.



شاكی پس از حضور در پلیس آگاهی گفت: وقتی به قصد خرید ۵۰۰ سكه طلا وارد ساختمان نیمه كاره شدم،در یك لحظه ۶ نفر كه خود را فروشنده سكه‌های طلا معرفی می‌كردند، به من حمله‌ور شدند و زمانی كه طناب را دور گردنم انداختند، ابتدا وانمود كردم خفه شده‌ام، اما در ادامه به یكباره بی‌هوش شدم.



سرهنگ محمدیان بیان كرد: اگرچه متهم در ابتدای تحقیقات عنوان می‌كرد به قصد خرید لودر با ۶۵ میلیون تومان از شیراز به تهران آمده، اما در ادامه گفت: فریب خورده و قصدش، خرید طلای عتیقه بوده است.



رئیس آگاهی تهران اضافه كرد: پس از جمع‌بندی اطلاعات از مرد شاكی، كارآگاهان با سرنخ‌هایی كه در این ارتباط به دست آوردند، ۴ متهم فراری را یكی پس از دیگری دستگیر كردند.



متهمان در اعترافات خود گفتند: پس از فریب شاكی او را از شیراز به تهران كشانده و به تصور این كه وی را به قتل رسانده‌ایم، با سرقت پول‌ها محل را ترك كردیم و تصور نمی‌كردیم وی زنده بماند.

محمدیان تصریح كرد: پس از اعترافات متهمان، دستور قضایی برای بررسی سوابق متهمان و تحقیقات تكمیلی صادر شده است.



رئیس پلیس آگاهی با هشدار به مردم گفت: متاسفانه با وجود هشدارهای متعدد درخصوص خرید و فروش اشیای عتیقه از سوی افراد شیاد و كلاهبردار، برخی براحتی فریب خورده و با اعتماد به فروشندگان اشیای عتیقه كه عمدتا اشیای تقلبی را به فروش می‌رسانند، سرمایه خود را از دست می‌دهند و اغلب مشكلات بسیار جدی برای آنها رقم می‌خورد كه نمونه آن را در این پرونده شاهد هستیم. پس باید هوشیار بود و توصیه‌های پلیس را جدی گرفت..../ گزارش : جام‌جم آنلاین