سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

لیوانی که صاحبش را لو می دهد! +عکس


درست کردن تصویر روی مواد خواکی مثل کیک سال هاست که انجام می شود و از آنجا که سطح کیک معمولأ بزرگ است تصویر را با تمام جزییاتش نشان خواهد داد اما ابتکاری تازه در این عرصه رخ داده است.

روزگارنو: درست کردن تصویر روی مواد خواکی مثل کیک سال هاست که انجام می شود و از آنجا که سطح کیک معمولأ بزرگ است تصویر را با تمام جزییاتش نشان خواهد داد اما ابتکاری تازه در این عرصه رخ داده است.

در یکی از موفق ترین مجموعه ی کیوسک های زنجیره ای فروش قهوه در کشور تایوان که معمولأ کیوسک های بسیار کوچک ولی پراکنده را در این کشور دارد با اقدامی جالب مشتریانش را شگفت زده کرده است.

در این اماکن شما با گرفتن عکسی از چهره تان و تحویل آن به مسئولین باجه کافه می توانید یک فنجان قهوه که به تصویر خود شما مزین شده لذتی صد چندان ببرید.

در این جا با اسکن عکس روی دستگاه چاپگری که با جوهرهای خوراکی کار می کند ،لسپرسو مخصوص خود شما آماده خواهد شد.

جالب این است که تا مدت ها راز این کار از سایر رقبا پنهان مانده بود چراکه صورتگری های روی قهوه ها به حدی دقیق بود که حتی بزرگترین نقاشان هم نمی توانستند در فضای محدود یک لیوان این طور نقاشی کنند.







ویدیو مرتبط :
لیوانی که عکس برند شما را دارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود



 

کیم کارداشین یکی از افرادی است که حاضر به انجام هرکاری است که مشهور شود و نامش برسر زبان‌ها باشد.

به تازگی تصاویری که گفته می‌شود مخفیانه از او گرفته شده، منتشر شده که نشان می‌دهد کیم کارداشین برای از بین بردن چین و چروک‌های پوستش در حال تزریق بوتاکس است درحالیکه فقط 29سال سن دارد!!

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

کیم بدون تزریق هیچ ماه بی‌حس کننده‌ای این کار را انجام داد و به دوستانش گفت که واقعا دردآور است و مطمئنان این کار تا 40سالگی را دیگر انجام نمی‌دهم!

 

پس از انجام تزریق ، صورت او ورم کرد به گونه‌ای که مجبور به شد قطعات یخ را برروی صورتش قرار دهد!

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود

 

 

عکس‌های لو رفته از زن پرحاشیه هالیوود