سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: واکنش جالب نوزادان با ورود به تونل!


 
 
 
 
این فسقلی ها برای اولین بار وارد تونل می شن



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب بچه ها هنگام عبور از تونل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب کلوپ به شایعه ورود گواردیولا به لیگ برتر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از اضافه شدن همتای اسپانیایی‌‌اش به جمع مربیان بزرگی که در فوتبال جزیره حضور دارند، استقبال کرد.

یورگن کلوپ با معرفی پپ گواردیولا به عنوان بهترین سرمربی حال حاضر دنیای فوتبال، گفت از آغاز دوباره رقابت قدیمی‌اش با این مرد اسپانیایی استقبال می‌کند.

کلوپ که در دوران مربیگری‌اش در دورتموند دو فصل با گواردیولا به رقابت پرداخت و در هر دوی آنها برای کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا مغلوب شد، درباره شایعات اخیر که از احتمال ورود سرمربی پیشین بارسلونا به لیگ برتر انگلیس برای هدایت منچسترسیتی حکایت داشته‌اند، به نشریه بیلد آلمان گفت: اگر این شایعه هم مثل دیگر شایعاتی باشد که در انگلیس درباره نقل‌و‌انتقالات شکل می‌گیرد، آن وقت نباید انتظار ورود پپ را داشته باشیم چون او به لیگی کاملاً متفاوت خواهد رفت اما اگر این اتفاق رخ دهد، آن وقت بهترین سرمربی دنیا به اینجا می‌‌‌آید. ورود گواردیولا البته کار را برای دیگر تیم‌های لیگ برتر سخت‌تر می‌کند.

کلوپ که دوران مربیگری‌اش در لیگ برتر به همراه لیورپول شروعی نسبتاً امیدوار کننده داشته است و فردا (چهارشنبه) مردانش را برای مصاف با ساندرلند به میدان می‌فرستد، ادامه داد: تا الان ما بازی‌ها و اوقات بسیار خوبی داشته‌ایم اما قبول دارم که در برخی از بازی‌های‌مان نیز نتایجی که کسب کرده‌ایم آنقدر قابل قبول نبوده‌اند. البته این وضعیت برای کسانی که اهل منطق باشند، طبیعی به نظر می‌رسد. تا الان همه چیز خوب پیش رفته است. مسلماً اوضاع ما می‌توانست بهتر از این باشد اما در عین حال ممکن بود بدتر باشد. من از یک نکته مطمئنم و آن این است که لیورپول واقعاً تیم فوق‌العاده‌ای است و کار کردن در این تیم مفرح است.

 

اخبار ورزشی  -تسنیم