سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: شیر ها زرافه را از پای در آوردند


در این فیلم حیات وحش بیننده شاهد شکار یک زرافه بالغ از سوی گله ای شیر خواهد بود.

جام جم نما: در این فیلم حیات وحش بیننده شاهد شکار یک زرافه بالغ از سوی گله ای شیر خواهد بود.

به گزارش افریک سوواژ، زرافه بالغ شکار دشواری برای شیرها است مگر اینکه زرافه مجروح بوده، تعداد شیرها زیاد باشد و یک یا دو شیر نر قدرتمند در گروه حضور داشته باشند.

زرافه تنها است. تعداد شیرها زیاد است و یک شیر نر قوی ریاست گروه را به عهده دارد. زرافه ابتدا از خود دفاع کرده و چندین بار شیرهای ماده را از روی پشت به زمین انداخته و لگدهای مرگبارش را به سوی آنها پرتاب می کند.

اما در نهایت زرافه که در کمینگاهی گرفتار گله شیرها شده است ، خسته می شود. دراین زمان ، شیر نر با حمله به یکی از پاهای عقب زرافه او را به زمین می اندازد. شیر نر گلوی زرافه را در میان آرواره هایش تا زمانی که حیوان باشکوه جان بدهد، می فشارد.


ویدیو مرتبط :
زرافه گردن دراز ، سربلند و سرفراز (زرافه شیر را در نبردی سخت می کشد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: شکار ناقص زرافه توسط شیر


 
 
 
 
      شکار ناقص زرافه توسط شیر



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


فیلم: خطای دید متحرک

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.