سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - سه شنبه 26 اردیبهشت 1391



 

ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 26 اردیبهشت 1391

قوچ

فال روز متولدین فروردین: شما ﺁینده خود را از همین امروز می‌سازید، باید وضعیت مالی تان را از الان رو به راه کنید زیرا فردا برای این کار بسیار دیر می‌باشد حتی اگر وضعیت مالی‌تان رو به راه باشد و مشکلی نداشته باشید، باز هم باید به فکر ﺁینده تان باشید. اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که مشکل یا مساله‌ای قرار است برای شما رخ دهد اما همیشه گفته می‌شود احتیاط شرط عقل است. کمی‌به نزدیکان یا خانواده خود کمک کنید زیرا ﺁنها توقع کمک از شما دارند و شما در این روزها از ﺁنها غافل شده‌اید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: تغییراتی در زندگی‌تان رخ داده است که در ابتدا برایتان بسیار ﺁزار دهنده بوده است، اما اکنون متوجه شده اید که این تغییرات برای شما الزامی‌بوده است و مانند چراغی در تاریکی امروز از تمام ﺁنها استفاده می‌کنید. شما فردی هستید که نمی‌توانید در بی ثباتی زندگی کنید، همیشه عادت کرده‌اید که زندگی‌تان قانون خاصی داشته باشد به همین دلیل اکنون که زندگی‌تان در حال تغییر است کمی گمراه شده‌اید.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما در این روزها بیشتر خلوت نشین شده‌اید و عزلت را بر شلوغی ترجیح می‌دهید. اما بهتر است بدانید سورپرایزهای بزرگی در انتظار شما هستند پس عزلت نشینی را رها کنید تا به ﺁنها برسید. کمی‌از زندگی عادی و روزمرگی که دارید فاصله بگیرید و از ﺁن خارج شوید. کارها و فعالیت‌های سابق‌تان که همه ناتمام مانده‌اند و بر روی هم انباشته شده‌اند را فراموش کنید، برای کارهای جدید اقدام کنید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین ﺁبان: با مسائلی که اتفاقی و بر اساس حوادث مختلف برایتان پیش می‌ﺁید خیلی غیر عادی برخورد می‌کنید، بهتر است از این کار دوری کنید زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب جدی وارد شود. دوست یا دوستانی که به خاطر یک سری سوﺀ تفاهمات از شما دور شده بودند، بین شما و ﺁنها فاصله افتاده بود اما در این روزها سوﺀ تفاهمات حل خواهد شد، شما با ﺁنها دوباره رابطه مثبتی را ﺁغاز خواهید کرد.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین ﺁذر: شما در این روزها احساس می‌کنید زندگی‌تان دستخوش تغییراتی اساسی می‌شود و شما توان مقابله با ﺁنها را ندارید. مانند این می‌مانند که شما بر روی یک موج سوار شده‌اید و این موج بدون اختیارتان، هر سویی که بخواهد شما را سوق می‌دهد. خداوند در این روزها موهبت‌های بزرگی را به شما عرضه خواهد کرد. شما از مسائلی که در ﺁینده ممکن است برای‌تان پیش بیاید به شدت می‌ترسید به همین دلیل در برابر مشکلات سریع واکنش نشان می‌دهید.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا میکنند

فال روز متولدین اسفند: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روزانه


ویدیو مرتبط :
خبر ۲۰ سه شنبه اول اردیبهشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 05 اردیبهشت 1391



 

 

 

 

ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 05 اردیبهشت 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: شما در این روزها دارای ایده‌ها و نظرهای تازه‌ای هستید اما برای پیش برد اهداف تان به کمک شخص یا اشخاصی احتیاج دارید، زیرا در این صورت با اطمینان بیشتری مسیر پیشرفت را طی می‌کنید. توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر اقدام کنید زیرا سکون و بی حرکتی باعث می‌شود انگیزه اولیه در راه ترقی را از دست بدهید. اما تلاش زیادی برای رسیدن به قله باید صرف کنید زیرا قله‌ای که مورد نظر شماست، قله خیلی مرتفعی است، پس در نیمه راه دلسرد نشوید زیرا قله در انتظار شما است. البته اصلا نباید عجله کنید زیرا عجله باعث می‌شود که از مسیر اصلی منحرف شوید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تا حدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه ی مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید، یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند کمک بگیرید. زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید، فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برای تان ندارد.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: در این اواخر مدام در سکوت به سر می‌برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می‌شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان‌تان نیز از شما گریزان می‌شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می‌آید زود فرار می‌کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده‌اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید.

تير
شير

 

فال روز متولدین مرداد: زندگی چشم اندازهای جدیدی را به شما نشان می‌دهد بهتر است چشمان خود را برای دیدن این مناظر آماده کنید. در گذشته سرنوشت شرایط سختی را به شما تحمیل کرده بود اما در این روزها پاداش صبر و استقامت خود را خواهید گرفت. دنیا دوباره محدودیت‌هایی را برای شما در نظر گرفته است، اما اگر شما دوباره با صبر و استقامت همیشگی تان پیش بروید پاداشی که در مرحله بعدی می‌گیرید خیلی بزرگ تر خواهد بود.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: خوشبختانه، سربالایی زندگی تان رو به اتمام است، مشکلات تان به پایان رسیده است. اکنون زندگی تان در سراشیبی قرار گرفته است، بدون هیچ گونه سعی و تلاشی به تمام اهداف تان می‌رسید. فقظ بنشینید و از زندگی تان لذت ببرید و البته شاکر خداوند نیز باشید.

شهريور
ترازو

فال روز متولدین مهر: شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: در این روزها به اطراف و موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید با نگاه بی تفاوتی می‌نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس‌ها، یا موقعیت‌هایی که روزها یا حتی سال‌ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می‌کنیم فعالیت‌های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی سابق تان برگردید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما می‌خواهید یک سری فعالیت‌های تازه‌ای را آغاز نمایید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم برای شروع و ادامه ی کار را ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد. زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید داشتن این مهارت‌های الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای این که در کارهایتان دچار سر در گمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: شما شخصی هستید که به پیشرفت‌های و دست آوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید، اما این راه درستی نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

بهمن
دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: شما در سابق برای طی کردن مسیر زندگی تان با برنامه ریزی و طرح بیشتری پیش می‌رفتید، می‌توان گفت تمام اقداماتی که انجام می‌دادید حساب شده بود اما در این روزها تمام کارهایتان را با بی‌برنامگی و عجله انجام می‌دهید. به همین دلیل دچار اضطراب و تشویش بسیاری شده‌اید برای این که به وضعیت سابق تان برگردید توصیه می‌کنیم که به زندگی قبل خود ادامه دهید تا آرامش بیشتری را به دست بیاورید.

اسفند