سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - جمعه 25 تیر 1389



 

ماه تولد فال روزانه - جمعه 25  تیر 1389
بز

فال روز متولدین فروردین: شما دوست دارید كه دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان كاری پرخطر است. گوش كردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی كه به دردسرتان می‌اندازند رها كند. صحبت كردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌كند كه به همان اندازه كه به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اكنون برای بررسی كردن آنچه كه باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌كند تا به شما نشان بدهد كه چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینكه رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی كنید و كارهایی را كه شما را به آنها نزدیكتر می‌كند انجام دهید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز كه ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه كه می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نكنید كه عطارد رو به عقب رفته است، پس ممكن است كه شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه كردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز شما برای اینكه بتوانید به آرزویتان كه همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید كه موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون كه ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را كه دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی كه شما به احتمالاتی كه هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فكر می‌كنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فكری بهره بگیرید. هر فكر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نكنید. شما بعداً می‌توانید افكار غیر ضروری را از بقیه جدا كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اكنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انكار كنید و نمی‌توانید خودتان را از كسانی كه بیشتر از همه دوستشان دارید جدا كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراكنده كند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل كار شروع كنید. توانایی طبیعی شما در متمركز كردن توجهتان بر یك موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌كنید كه كار بعدیتان را به گونه‌ای شروع كنید كه هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملكرد چند تكلیفی حمایت كنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر كنید به نفعتان است كه فقط یك انتخاب داشته باشید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی كنید كه به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی كنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید كه اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید كه جدی باشید. اكنون صحبت كردن برای شما راحت است و كلمه‌ها خیلی راحت به كمكتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یكی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید كه هركاری كه شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی كه شما درباره موضوعاتی صحبت می‌كنید كه دوستانتان ترجیح می‌دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی‌شود كه دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی كنید كه شیوه‌تان را متعادل‌تر كنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: اخیراً روابط دوستی شما مورد تأكید بوده است و امروز هم كه ماه جدید در هفتمین خانه شراكت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اكنون تنها چیزی كه تفاوت كرده است این است كه شما برای كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست كمك می‌كنید. با وجود این به یاد داشته باشید كه قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از كلمه های ساده استفاده كنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینكه بخواهید كار بزرگی را شروع كنید تأمل نكنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شاید شما فكر می‌كنید كه اگر طرز فكرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترك كردن عادتهایی كه تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند كار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نكته اشاره دارد كه برداشتن یك قدم كوچك در مسیر درست از تلاش كردن برای یك شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز حجم كارهایی كه شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلكه موضوع مهم این است كه شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست كه شما نیاز دارید كه از مسئولیتهای‌تان شانه خالی كنید؛ بلكه این مفهوم را می‌رساند كه اگر شما از كاری كه انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید كرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر كارهایی كه می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شكایت كنید یا اینكه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما لزوماً كسی نیستید كه در مورد مسائل خصوصیتان صحبت كنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممكن است شما را تشویق كند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت كنید. حتی اگر این كار آسان نباشد، وقتی شما با وارد كردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، حتماً به نتیجه‌ای خواهید رسید. بی پرده سخن بگویید، برای اینكه اگر شما خیلی مشخص در مورد احساسهایتان صحبت كنید، خیلی سریع به نتایج مثبتی خواهید رسید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
فال هفتگی PMC منتهی به 25 مهرماه 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - جمعه 18 تیر 1389



 

ماه تولد فال روزانه - جمعه 18 تیر 1389
بز

فال روزمتولدین فروردین: شما واقعاً نمی‌خواهید بین زندگی حرفه‌ای و شخصی یكی را برگزینید و فكر می‌كنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط كار می‌تواند بر زندگی خصوصی‌تان هم تأثیر بگذارد و اكنون شما نمی‌توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی كه شما نظریه در حال زندگی كردن را رد نمی‌كنید، خیلی خوب است كه در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

گاو

فال روزمتولدین اردیبهشت: شما تنها كسی نیستید كه به حقایق توجه می‌كند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممكن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد كه مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نكنید كه حل كردن مشكلات واقعاً به آن اندازه كه به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع كننده‌ای برای تلاش نكردن وجود ندارد.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روزمتولدین خرداد: ممكن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی كه اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی كه حقیقت نامیده می‌شود گیر كرده باشید. صحبت كردن در مورد تفاوتهای آنها كار سختی است. به جای اینكه وقتتان را برای جستجو كردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف كنید، فقط در مورد موضوعاتی كه قبلاً فهمیده‌اید بهترین كاری را كه از دستتان بر می‌آید انجام دهید.

خرداد
خرچنگ

فال روزمتولدین تیر: امروز شما نباید هر حرفی كه به شما زده می‌شود را باور كنید، برای اینكه ممكن است كسی فكر كند كه شما آنقدر زودباور هستید كه هر چیزی را باور می‌كنید. اما این سخن به معنی این نیست كه شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلكه بدین معنی است كه شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی كه دیگران ممكن است به راحتی ازش گذشته باشند را كشف كنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینكه مشخص كنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید كه قبلاً یك بررسی كامل رویش انجام داده‌اید.

تیر
شیر

فال روزمتولدین مرداد: ممكن است شما مطمئن نباشید كه آیا عوض كردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می‌تواند به یك نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممكن است شما متوجه تلاشی كه برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار كننده به نظر می‌رسد، بیشتر از آن چیزی كه برایتان مفید است كار نكنید.

مرداد

فال روزمتولدین شهریور: اكنون برای شما سخت است كه به حسهای عادی خود اطمینان كنید، برای اینكه حتی سخت كار كردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینكه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌كنید. یك دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعكس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید كه بین این دو كدام یك درست دارد.

شهریور

ترازو

فال روزمتولدین مهر: تا زمانی كه ناكامی‌ها و سرخوردگی‌هایتان شما را به سمت حاشیه‌پردازی هدایت می‌كند، شما برای بیان كردن احساساتتان خیلی تحت فشار قرار می گیرید. یك بار كه شما تصمیمی بگیرید چیزهایی كه در ذهنتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی راحت می‌شود. در روزهای آینده هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می‌توانید كارهایی را كه حتماً باید تمام كنید را به اتمام برسانید.

مهر
عقرب

فال روزمتولدین آبان: همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینكه بتوانید امكاناتی كه در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست كه شما فقط می‌توانید یك گزینه برای انتخاب كردن داشته باشید و یا اینكه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش كلی شما است، اگر شما فكر می‌كنید كه فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی كار كرده تا این امكان به وجود بیاید.

آبان

کماندار

فال روزمتولدین آذر: قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیك شود. اما فكر نكنید كه دیگران رهین منت شما هستند، برای آنكه شما سعی نمی‌كنید آنچه را كه یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه كاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد كنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا كنید.

آذر
بز

فال روزمتولدین دی: شما دوست دارید بفهمید كه چرا به خاطر كارهایی كه امروز انجام داده‌اید تحسین نمی‌شوید. ممكن است شما احساس كنید در اوج قرار گرفته‌اید، برای اینكه همه كارها را درست انجام داده‌اید و می‌دانید كه لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید كه الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می‌خواهد، ممكن است كه خیلی ناامید نشوید.

دی
آبگیر

فال روزمتولدین بهمن: فقط به خاطر اینكه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می‌دانند، دلیل نمی‌شود كه شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه كنید. شما به خود اطمینان دارید و می‌دانید كه بهترین كار را نجام داده‌اید و فرصت این را ندارید كه از دیگران هم حمایت كنید. اما اكنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می‌تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف‌های خود شاید مهم‌ترین كاری باشد كه حالا می‌توانید انجام دهید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روزمتولدین اسفند: دوستان شما به خاطر كارهایی كه تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری كنید. مشكل این است كه هركسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر كدام جهان را به دید خود نگاه می‌كنند. كمكهای بیشماری كه شما تازگیها دریافت كرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حركت نكنید. اول مهلتی برای آن تعیین كرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.

اسفند