سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: کیک جالب عروسی مجری زن


خانم مجری تلویزیونی با کیک رنگارنگ خود در تویتر همه نگاه ها را به سمت خود کشانده است. کیکی که حسادت خیلی ها را بر خواهد انگیخت. کیک عروسی ملون به گلهای رنگهای مختلف با طراحی منحصر به فرد که تا کنون ندیده اید.

جام نیوز: خانم مجری تلویزیونی با کیک رنگارنگ خود در تویتر همه نگاه ها را به سمت خود کشانده است. کیکی که حسادت خیلی ها را بر خواهد انگیخت. کیک عروسی ملون به گلهای رنگهای مختلف با طراحی منحصر به فرد که تا کنون ندیده اید.

خوردن و بریدن چنین کیکی غیر قابل تصور است. همکاران رادیویی خانم ضمن گذاشتن کامنتی می گویند به خاطر کیک سحر آمیز عروسیت ممنون. تو خودت مثل فرشته ها شیرینی.

خانم فرنی کتان در یکی از تصاویر دیگری که در صفحه تویتر خود منتشر نمود در جامی به شکل کفش در حال نوشیدن است. وی مدتی مجری تلویزیون بود و مدتی برای رادیو چارت شاو مجری گری می نمود و اکنون در برنامه رادیو 1 فعالیت می نماید.

کیک جالب عروسی مجری زن! +عکس


ویدیو مرتبط :
کیک عروسی جدید و جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیک جالب عروسی خانم مجری!+عکس



اخبار گوناگون - کیک جالب عروسی خانم مجری!+عکس

خانم مجری تلویزیونی با کیک رنگارنگ خود در تویتر همه نگاه ها را به سمت خود کشانده است.کیکی که حسادت خیلی ها را بر خواهد انگیخت.کیک عروسی ملون به گلهای رنگهای مختلف با طراحی منحصر به فرد که تا کنون ندیده اید

خوردن و بریدن چنین کیکی غیر قابل تصور است.همکاران رادیوی خانم ضمن گذاشتن کامنتی می گویند به خاطر کیک سحر امیز عروسیت ممنون.تو خودت مثل فرشته ها شیرینی.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جالب ترین کیک های عروسی

 

خانم فرنی کتان در یکی از تصاویر دیگری که در صفحه تویتر خود منتشر نمود در جامی به شکل کفش در حال نوشیدن است.وی مدتی مجری تلویزیون بود و مدتی برای رادیو چارت شاو مجری گری می نمود و اکنون در برنامه رادیو 1 فعالیت می نماید.
اخبار گوناگون -   دیلی خبر