سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عروسی پر زرق‌و برق پاکستانی‌ها +عکس


جشنهای بهاری، مسابقات نیزه‌بازی با اسب، یکشنبه بازار و برگزاری جشن‌های عروسی مجلل از جمله تصاویر خبری این هفته پاکستان است.

خبرگزاری فارس: جشنهای بهاری، مسابقات نیزه‌بازی با اسب، یکشنبه بازار و برگزاری جشن‌های عروسی مجلل از جمله تصاویر خبری این هفته پاکستان است.

در آستانه فصل بهار مردم روستاهای پاکستان بعد از جمع آوری محصولات اولیه خود به برپایی جشنهای بهاری و جشن عروسی میپردازند.

این در حالی است که مردم شهرها نیز از روستاییان عقب نیفتاده و با صرف هزینه‌های گزاف و تزئین خودروهای گران قیمت به عنوان ماشین عروس به استقبال فصل بهار می‌روند.

به خاطر تابستان‌های گرم و طاقت فرسا، مردم پاکستان فصل بهار را که هوای معتدل‌تری دارد برای برپایی جشن‌های خود از جمله جشن ازدواج انتخاب می‌کنند.

بازی والیبال، چوپان خردسال پاکستانی،خوردن نیشکر توسط کودکان، آب پاشی خیابان در یک صبح بهاری و مسابقات نیزه بازی از دیگر تصاویر خبری این هفته پاکستان است که از چشم عکاسان پنهان نمانده است.
 


مراسم آغاز مسابقات نیزه بازی با اسب از مسابقات مورد علاقه مردم پاکستان در فصل بهار

 

معرفی سوارکاران قبل از مسابقه



متلاشی کردن هدفی که روی زمین قرار داده شده با استفاده از نیزه



نیزه بازی با اسب



برندگان مسابقه کلاه‌های محلی خود را روی نیزه‌ها گذاشته و پایان مسابقه را جشن می‌گیرند



جشن‌های عروسی در ایالت سند پاکستان

 





عروس کشان با کالسکه محلی تزئین شده











آب پاشی خیابان در یک صبح بهاری پاکستان



اجرای نمایش در پاکستان



کودکان پاکستانی مشغول خوردن نیشکر هستند



بازی والیبال در پاکستان



چوپان خردسال پاکستانی در حال خارج شدن از روستا



جشن بهار مردم پاکستان

 



یکشنبه بازار پاکستان


ویدیو مرتبط :
مجموعه افسانه ای پر زرق و برق موزر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسی پر زرق و برق گاوها در هند! +عکس


در این مراسم دو گاو نر و ماده طی برنامه ویژه ای با حضور بیش از 5000 نفر از مردمان روستاها که شغل اصلیشان کشاورزی است و با حضور مردان مقدس به ازدواج یکدیگر در آمدند.

شفقنا: مراسم عروسی دو گاو در هند برگزار شد، پرده ای دیگر از خرافات در هند.

به گزارش دیلی میل در این مراسم دو گاو نر و ماده طی برنامه ویژه ای با حضور بیش از 5000 نفر از مردمان روستاها که شغل اصلیشان کشاورزی است و با حضور مردان مقدس به ازدواج یکدیگر در آمدند.

این مراسم بیش از 15000 دلار هزینه داشت و هدف از برگزاری آن باور به این موضوع است که این ازدواج از بلایای طبیعی در فصل کاشت و برداشت محصولات کشاورزی پیشگیری خواهد کرد!!

تصاویر این رویداد را می بینید