سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طلب بخشش به سبک بچه زرنگ ها



 

طلب بخشش به سبک بچه زرنگ ها

 

کودکی به مامانش گفت، من واسه تولدم دوچرخه می خوام. بابی پسر خیلی شری بود. همیشه اذیت می کرد. مامانش بهش گفت: آیا حقته که این دوچرخه رو برات بگیریم واسه تولدت؟ بابی گفت: آره. مامانش بهش گفت، برو تو اتاق خودت و یه نامه برای خدا بنویس و ازش بخواه به خاطر کارای خوبی که انجام دادی بهت یه دوچرخه بده.


نامه شماره یک
سلام خدای عزیز
اسم من بابی هست. من یک پسر خیلی خوبی بودم و حالا ازت می خوام که یه دوچرخه بهم بدی.


دوستدار تو
بابی

بابی کمی فکر کرد و دید که این نامه چون دروغه، کارساز نیست و دوچرخه ای گیرش نمیاد. برای همین نامه رو پاره کرد.

 

نامه شماره دو
سلام خدا
اسم من بابیه و من همیشه سعی کردم که پسر خوبی باشم. لطفاً واسه تولدم یه دوچرخه بهم بده.
بابی

اما بابی یه کمی فکر کرد و دید که این نامه هم جواب نمی ده واسه همین پاره اش کرد.

 

نامه شماره سه
سلام خدا
اسم من بابی هست. درسته که من بچه خوبی نبودم ولی اگه واسه تولدم یه دوچرخه بهم بدی قول می دم که بچه خوبی باشم.
بابی

 

بابی کمی فکر کرد و با خودش گفت که شاید این نامه هم جواب نده. واسه همین پاره اش کرد. تو فکر فرو رفت. رفت به مامانش گفت که می خوام برم کلیسا. مامانش دید که کلکش کار ساز بوده، بهش گفت خوب برو ولی قبل از شام خونه باش.
بابی رفت کلیسا. یه کمی نشست وقتی دید هیچ کسی اونجا نیست، پرید و مجسمه مریم مقدس رو دزدید و از کلیسا فرار کرد.
بعدش مستقیم رفت تو اتاقش و نامه جدیدش رو نوشت.

نامه شماره چهار
سلام خدا
مامانت پیش منه! اگه می خواهیش واسه تولدم یه دوچرخه بهم بده.



ویدیو مرتبط :
مرغ دریایی فرصت طلب و زرنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طائب:سران فتنه باید به پیشگاه مقام معظم رهبری رفته و از ایشان بخواهند که مقام معظم رهبری برای آنان از خداوند طلب مغفرت و بخشش نمایند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهدی طائب: سران فتنه صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند

حجت‌الاسلام مهدی طائب گفت: سران فتنه حتی صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند چه برسد که بخواهد یک کشور را اداره نمایند.

به گزارش ایسنا، م حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد مقدس در رواق مطهر امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی سخن می‌گفت، با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه نهم دی اظهار کرد: مردم با دقت فتنه 88 را مطالعه و مرور نمایند تا دوباره فتنه‌ای از این دست، نظام جمهوری اسلامی را تهدید نکند.

وی با طرح این سوال که باید با سران فتنه چه برخوردی نماییم؟ تصریح کرد: برخی که ادعای مسلمانی و وابستگی به خاندان رسول الله (ص) را داشتند با فتنه‌ای که به انقلاب اسلامی تحمیل کردند متاسفانه جنایت‌های زیادی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به این‌که «آنان باید در پیشگاه الهی پاسخگوی عملکرد خود باشند» اضافه کرد: دیگر به هیچ عنوان نمی‌توان این کوچک‌فکران دین و ملت فروش را در اداره کشور قرار داد.

وی گفت: سران فتنه با آن همه جنایاتی که مرتکب شدند حتی صلاحیت مدیریت یک دبستان را هم ندارند چه برسد که بخواهند یک کشور را اداره نمایند.

طائب با تاکید بر این‌که «فقط یک راه برای توبه این افراد باقی مانده است» خطاب به سران فتنه تاکید کرد: سران فتنه باید به پیشگاه مقام معظم رهبری رفته و از ایشان بخواهند که مقام معظم رهبری برای آنان از خداوند طلب مغفرت و بخشش نمایند.

طائب افزود: اگر امروز از امت حزب الله و مردم ولایتمدار ایران اسلامی بپرسید که چه چیزی در فتنه دیده‌اند، آنان همچون حضرت زینب کبری (س) خواهند گفت: چیزی جز زیبایی ندیده‌ایم.

وی بازیگردانان اصلی فتنه 88 را آمریکا و صهیونیست جنایتکار برشمرد و افزود: امروز آمریکای جنایتکار در موضوع سوریه به دریوزگی افتاده است.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نیز که یکی از صحنه گردانان اصلی فتنه 88 بود امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و ملت ولایتمدار ما با قدرت بیشتری می‌گویند: اللهم عجل لولیک الفرج./ایسنا