سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شگفتی دختر روس با کاغذ رنگی! +عکس


یولیا برودسکایا، متولد 1983 در مسکو، هنرمند و نقش گذاری است که بخاطر تصاویری که با دست و با استفاده از کاغذهای رنگی درست می کند، معروف شده است. این هنرمند روسی در سال 2004 به انگلستان رفت تا تحصیلات خود در رشته هنر را در دانشگاه هرتفوردشایر ادامه دهد





صبح بخیر: یولیا برودسکایا، متولد 1983 در مسکو، هنرمند و نقش گذاری است که بخاطر تصاویری که با دست و با استفاده از کاغذهای رنگی درست می کند، معروف شده است. این هنرمند روسی در سال 2004 به انگلستان رفت تا تحصیلات خود در رشته هنر را در دانشگاه هرتفوردشایر ادامه دهد و در سال 2006 فوق لیسانس خود را در رشته ارتباطات گرافیکی بدست آورد.



او قبل از رفتن به انگلستان در رشته های خلاقانه هنری متعددی فعالیت داشت، از نقاشی پارچه گرفته تا اوریگامی و کلاژ و کارهای هنری سنتی.



حالا بیشتر فعالیت های او بر صفحه آرایی متمرکز هستند و او بیشتر از تکنیک قدیمی چین های لوله ای (Quilling) استفاده می کند که در این تکنیک او نوارهای کاغذ رنگی را لوله می کند و طرح های شگفت انگیزی می آفریند.



این هنر او باعث شده که یولیا به شهرت بین المللی برسد و مجله نقد خلاقیت در سال 2009 به او عنوان "ستاره موفق" را داد. او برای گوگل کروم هم تمی با نام خودش ساخته است.

































ویدیو مرتبط :
آموزش نرم افزار "عکس رنگی رنگی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شلیک دختر جوان روس به سرش در هنگام گرفتن عکس سلفی



اخبار,اخبارحوادث , عکس سلفی

یک دختر روس هنگام گرفتن عکس سلفی با یک هفت تیر، ناخواسته ماشه را کشید و به مغز خود شلیک کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک دختر کارمند 21 ساله می خواست با یک هفت تیر کالیبر 6 میلی متری که یکی از نیروهای نگهبانی در شرکت محل کار وی جا گذاشته بود، عکس سلفی بگیرد.

اما به اشتباه دست وی به روی ماشه رفت و گلوله از فاصله نزدیکی به سر وی اصابت کرد.

خبرگزاری روسی "ریا نووستی" اعلام کرد حال این دختر جوان وخیم است و در یکی از بیمارستان های مسکو تحت نظر می باشد.

منابع پلیس در این باره اعلام کرده اند نگهبان مذکور، قبل از رفتن به مرخصی دو هفته ای، هفت تیر خود را در شرکت جا گذاشته بود.

پلیس در حال بررسی چگونگی دستیابی این دختر جوان کارمند به هفت تیر مذکور است.


  اخبار  حوادث  -  سایت  العالم