سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شهری كه تنها یك نفر جمعیت دارد +عکس


شهر بافورد در ایالت وایومینگ آمریكا تنها یك نفر جمعیت دارد و تنها ساكن آن نیز تمامی سمت های اداری این شهر را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران: شهر بافورد در ایالت وایومینگ آمریكا تنها یك نفر جمعیت دارد و تنها ساكن آن نیز تمامی سمت های اداری این شهر را برعهده دارد.

در تابلوی معرفی و ورودی شهر بافورد نیز اشاره به این موضوع شده است كه جمعیت این شهر تنها یك نفر است.

شهری كه تنها یك نفر جمعیت دارد +عکس









ویدیو مرتبط :
دعوای تماشاگر با داور(چند نفر به یك نفر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهری با یک نفر جمعیت! (+عکس)



 

شهری با یک نفر جمعیت

 

شهردار مزبور در داخل شهر زندگی نمی کند اما وی گفته است، سرشماری انجام یافته در سال 2000صحیح نبوده و هم اکنون 3 نفر در آن شهر زندگی می کنند.

 

شهر کوچک Lost Springs (چشمه های گمشده) در ایالت Wyoming آمریکا، بر اساس سرشماری سال 2000، تنها دارای یک نفر جمعیت بوده است!

شهری با یک نفر جمعیت

 

به گزارش ایرانتو، این در حالی است که در سال 1911، بیش از 200 نفر در آنجا زندگی می کردند، اما از سال 1930 و بده نبال تعطیل شدن معدن، مردم کم کم از شهر کوچ کردند.

 

جالب اینکه، با وجود جمعیت یک نفری، هنوز این شهر دارای یک اداره پست، پارک کوچک، ساختمان شهرداری و حتی یک بقالی است.

شهری با یک نفر جمعیت

 

شهردار مزبور در داخل شهر زندگی نمی کند اما وی گفته است، سرشماری انجام یافته در سال 2000 صحیح نبوده و هم اکنون 3 نفر در آن شهر زندگی می کنند.

 

علاوه بر آمریکا، در کشورهای دیگری نظیر کانادا، انگلیس، فرانسه، ایرلند، نیوزیلند، روسیه و اسکاتلند نیز، شهرهایی با یک نفر جمعیت، وجود دارد./عصرایران