سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شنا میان دو آپارتمان در طبقه دهم! +عکس


ساکنان مجتمعی در لندن به زودی می‌توانند به جای پیاده‌روی برای رفت و آمد میان دو بلوک آپارتمان شنا کنند.

وبسایت خبرآنلاین: ساکنان مجتمعی در لندن به زودی می‌توانند به جای پیاده‌روی برای رفت و آمد میان دو بلوک آپارتمان شنا کنند.

ساخت استخرهای عجیب و غریب این روزها حسابی در بورس است. در لندن اما قرار است به زودی استخری در طبقه دهم میان دو بلوك آپارتمان ساخته شود. این استخر شیشه‌ای كه حالا طرحش حسابی جنجالی شده بخشی از ساخت مجتمعی با 2 هزار واحد مسكونی توسط یك شركت معماری انگلیس است. بر اساس این طرح استخر شیشه‌ای جنجالی این روزها 5 متر عرش و 3 متر عمق دارد و ساكنان می‌توانند به وسیله آن میان دو بلوك شنا كنند.

در كنار این استخر یك پل هم میان دو بلوك در نظر گرفته شده تا آنهایی كه می‌خواهند بتوانند خشك به بلوك دیگر برسند. قابلیت ساخت استخرهای شیشه‌ای و در ارتفاع نتیجه پیشرفت‌های علمی یك دهه اخیر است. ساخت این استخر تجربه جدیدی به حساب می‌آید كه شناگران می‌توانند منظره وسیعی از لندن را در ارتفاع تجربه كنند.

شنا میان دو بلوک آپارتمان در طبقه دهم

شنا میان دو بلوک آپارتمان در طبقه دهم

شنا میان دو بلوک آپارتمان در طبقه دهم


ویدیو مرتبط :
راه رفتن کودکی بر لبه پنجره آخرین طبقه یک آپارتمان ده طبقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه‌پله‌های عجیب در طبقه دهم برج‌ +عکس


راه‌پله‌های عجیب در طبقه دهم برج‌های مسکونی در چین، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور شده است.

خبرگزاری میزان:  3 برج مسکونی در حال ساخت در شهر «لیائوچنگ» چین دارای راه‌پله‌های عجیب در نمای بیرونی طبقه دهم خود هستند که هنوز علت ساخت آن‌ها مشخص نشده است.

راه‌پله‌های عجیب در طبقه دهم برج‌ +عکس

تصاویر این راه‌پله‌ها که تنها پنجره‌ای را به پنجره دیگر متصل می‌کنند، موجب تعجب کاربران شبکه‌های مجازی شده و آنها دلایل مختلفی را برای احداث این سازه‌ها مطرح می‌کنند.

راه‌پله‌های عجیب در طبقه دهم برج‌ +عکس

عده‌ای معتقدند که این راه‌پله ها به منظور خروج سریع در مواقع اضطراری طراحی شده است. در حالی که آنها هیچ راهی به بیرون از ساختمان ندارند.

عده‌ای دیگر نیز بر این باورند که این پله‌ها بخشی از بالکونی نیمه تمام این ساختمان‌ها است.

راه‌پله‌های عجیب در طبقه دهم برج‌ +عکس

روزنامه مردم چین گزارش داد شرکت سازنده این برج‌ها، هنوز علت ساخت این راه‌پله‌های عجیب را عنوان نکرده است.