سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سال جدید تحصیلی و لوازم التحریر دانش آموزان (کاریکاتور) !



سال جدید تحصیلی و هجوم نمادهای تصویری غربی به لوازم التحریر دانش آموزان!/

 

کاریکاتو,کاریکاتور طنز

 

  

منبع:farsnews.com


ویدیو مرتبط :
تصاویر و انیمیشن های خارجی بر روی دفاتر و لوازم‌التحریر دانش آموزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نحوه ارزشیابی دانش‌آموزان ابتدایی در سال تحصیلی جدید



نحوه ارزشیابی دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی جدید

نحوه ارزشیابی دانش‌آموزان ابتدایی در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ارزشیابی اول تا پنجم ابتدایی امسال "توصیفی" است، گفت: در مورد پایه ششم ابتدایی شورای عالی تصمیم می‌گیرد.

فاطمه قربان در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» درباره چگونگی اجرای نظام ارزشیابی در دوره ابتدایی در سال تحصیلی 93-92 گفت: پس از اتمام طرح آزمایشی پنج سال ارزشیابی کیفی توصیفی و ارائه نتایج گزارش پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به شورای عالی، مقر شد از سال تحصیلی 88-87 این روش از پایه اول و در سنوات بعدی به ترتیب در سایر پایه‌های دوره ابتدایی به طور کامل اجرا شود.

وی افزود: برهمین اساس، پایه‌های اول، دوم، سوم و چهارم به طور 100 درصد ارزشیابی توصیفی می‌شوند و 30 درصد از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی نیز به صورت کیفی توصیفی ارزشیابی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ارزشیابی پایه ششم ابتدایی همچنان کیفی است ومقرر شده پژوهشگاه آموزش و پرورش مطالعات اجرای این نوع ارزشیابی را در پایه جدیدالتاسیس ششم بررسی و گزارش خود را به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه کند، لذا برای سال تحصیلی جدید شورای عالی تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با اشاره به تغییر محتوای کتب دوره ابتدایی نیز اظهار کرد: محتوای کتب پایه‌های اول، دوم، سوم و ششم که جدیدالتالیف هستند، همسو با برنامه درسی ملی مبتنی بر پنج عنصر تفکر و تعقل، ایمان، اخلاق، علم و عمل و در چهار عرصه شناخت خود، خدا، خلق و خلقت تدوین شده و بر همین اساس تغییر و تالیف محتوامبتنی بر تفکر محوری دانش‌آموزان بوده و دروس از قید حافظه محوری صرف خارج شده است.

قربان بابیان اینکه محتوای کتابهای درسی با ایجاد چرایی، ذهن دانش‌آموزان را درگیر راه حل‌های مختلف می‌کند، افزود: این روند در سالهای آتی در همه کتب درسی ادامه خواهد داشت و روح حاکم بر محتوای دروس پنج عنصر اصلی در تالیف کتابهاست.

وی با بیان اینکه امسال کتاب پایه سوم به طور کامل تغییر می‌کند، گفت: کتابهای پایه دوم و ششم در دست بازنگری است، لذا ممکن است مباحث و بخش‌هایی از آن حذف و مطالب جدیدی به این کتب اضافه شود.همچنین کتابهای اول متوسطه اول نیز به طور کامل تغییر یافته است./ایسنا