سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زنی که عضلاتش تبدیل به استخوان می شوند


اشلی کورپیل، 31 ساله، از بیماری لاعلاج نادری به نام Fibrodysplasia Ossificans Progressiva رنج می برد که در دنیا فقط 700 نفر به این بیماری مبتلا هستند. بخاطر تأثیرات مخربی که این بیماری دارد و مبتلایان را به تدریج تبدیل به مجسمه های زنده می کند.





صبح بخیر: اشلی کورپیل، 31 ساله، از بیماری لاعلاج نادری به نام Fibrodysplasia Ossificans Progressiva رنج می برد که در دنیا فقط 700 نفر به این بیماری مبتلا هستند. بخاطر تأثیرات مخربی که این بیماری دارد و مبتلایان را به تدریج تبدیل به مجسمه های زنده می کند، نام آن را "سندروم مرد سنگی" گذاشته اند.



با این حال، اشلی خودش را به خاطر داشتن یک شغل و سفر تفریحی با دوستانش به کارائیب خیلی خوش شانس می داند. او تمام عمرش را با این بیماری گذرانده که به تدریج عضلاتش را تبدیل به استخوان سخت می کند و تابحال دست راستش را از دست داده است. او وقتی سه سالش بود، بیماری اش را تشخیص دادند و شش ماه بعد جراحان از ترس وجود سرطان دست راستش را قطع کردند.



در نوجوانی او حس کرد که بدنش سخت تر می شود و تصمیم گرفت که همه چیزهای خوب زندگی را تجربه کند، زیرا نمی دانست که چقدر قبل از سخت شدن تمام بدنش وقت دارد. زیرا افرادی که این بیماری را دارند تا قبل از 30 سالگی حتی قدرت تکلم ندارند زیرا آرواره هایشان قفل می شود.

او که سه سال تجربه زندگی مشترک دارد، از دوران زندگی اش با همسر سابقش به خوبی یاد می کند و می گوید که هرگز آن دوران را فراموش نمی کند. اشلی یک پایش را هم نمی تواند تکان دهد که دلیلش تصادفی است که باعث شد بیماری اش شدت یابد و یک پایش به حالت خمیده سخت شود. اشلی در سال 2007 برای بالا بردن آگاهی مردم درباره این بیماری با دالایی لاما دیدار کرد.



ویدیو مرتبط :
تایم لپس تجزیه و چرخه طبیعی بین جانداران و تبدیل فیل به استخوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرگذشت زنی که با جراحی های متعدد به "زن گربه ای" تبدیل شد +عکس



این زن 72 ساله که "ژاکلین دایلدنستن" نام دارد تمام تلاش خود را کرده است تا آثار پیری را از چهره خو بزداید و خود را از شر هرگونه چین و چروک خلاص کند.

زن گربه ای , خبرهای جالب و خواندنی

اعمال جراحی زیبایی بیش از اندازه روی صورت این زن به جای اینکه چهره او را زیباتر کند چهره او را شبیه یک گربه وحشی کرده است.
او در طی سالها بیش از 4 میلیون دلار هزینه اعمال جراحی مختلف کرده است.
او میگوید تا کنون بیش از 7 بار پوست صورتش را کشیده است و به گونه ها، چانه و لبهایش ژل تزریق کرده است.
به گفته وی این اعمال جراحی از زمانی آغاز شد که او احساس کرد پیر شدن باعث شده است همسر سابقش دیگر به او علاقه ای نداشته باشد. نکته جالب اینجاست که حتی این اعمال جراحی پر هزینه نیز باعث نشد تا همسرش او را ترک نکند.

زن گربه ای , خبرهای جالب و خواندنی

زن گربه ای , خبرهای جالب و خواندنی

زن گربه ای , خبرهای جالب و خواندنی

منبع:pardad.ir