سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگی پر مهر زوج جوان با ببر بنگال +عکس


در حالی که بسیاری از خانواده ها از پرورش سگ و گربه در منزل خود می ترسند، یک زوج جوان به همراه یک ببر بنگالی به نام "انزو" در جنوب آفریقا زیر یک سقف زندگی می کنند.

 
 


صبح بخیر: در حالی که بسیاری از خانواده ها از پرورش سگ و گربه در منزل خود می ترسند، یک زوج جوان به همراه یک ببر بنگالی به نام "انزو" در جنوب آفریقا زیر یک سقف زندگی می کنند.

به گزارش صبح بخیر دیلی میل، مایکل جمیسون و همسرش جاکی اسمیث این ببر را که 9 ماه سن داشت به خانه خود آوردند و اکنون یک ساله است و روزانه 11 پیمانه شیر می نوشد.



جمیسون می گوید: وجود "انزو" در خانه را نمی توان با چیز دیگری مقایسه کرد و گویا گربه بزرگ و جزئی از خانواده است.

اسمیث می گوید: انزو صبح ها وقتی از خواب بیدار می شود به آشپزخانه می رود و روی میز نهارخواری می پرد تا من و یا شوهرم شیشه شیر را در دهان آن بگذاریم.

وی در ادامه افزود:بازی با انزو خطرناک است چرا که دندان های بسیار تیزی دارد و معمولا دوست دارد مبلها را بجوید و آنها را پاره پاره کند.



خاطر نشان می شود که علاوه بر ببر بنگالی، 14 سگ نیز با این زوج جوان در یک خانه زندگی می کنند.


ویدیو مرتبط :
کشته شدن فیل توسط ببر بنگال ( فقط یک عکس )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش‌ ماه زندگی با یک ببر! + عکس



 

 

شش‌ ماه زندگی با یک ببر

 

این دختر نوجوان در ادامه به روزنامه‌ دیلی میل یادآور شد: من از زمان تولد این ببر از او نگهداریكرده‌ام و او همانند یك دوست و برادر است. این ببر شش ماهه علاقه خاصی به لیسیدن صورت من دارد.

 

رسانه‌های دولتی آمریكا اعلام كردند كه یك دختر نوجوان با یك ببر شش ماهه زندگی می‌كند.

 

به گزارش ایسنا، «فلیسیا فریسكو» كه یك نوجوان اهل ایالت «فلوریدا» در آمریكا است در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور عنوان كرد: من با این ببر بنگالی كه «ویل» نام دارد و شش ماهه است، زندگی می‌كنم. با او غذا می‌خورم و در كنار تختم برایش جای خواب درست كرده‌ام.

 

این دختر نوجوان در ادامه به روزنامه‌ دیلی میل یادآور شد: من از زمان تولد این ببر از او نگهداری كرده‌ام و او همانند یك دوست و برادر است. این ببر شش ماهه علاقه خاصی به لیسیدن صورت من دارد.

 

در گزارش رسانه‌های دولتی آمریكا هم آمده است كه این ببر هنگامی كه به دنیا آمد، توسط مادرش رانده شد و به همین دلیل این دختر نوجوان از او نگهداری كرده، به او غذا می‌دهد و با او بازی می‌كند./عصر ایران