سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رودخانه‌ای رویایی برای ورزش دوستان +عکس


رود سوکا 138 کیلومتر طول دارد و دو سوم از آن در سرزمین اسلوونی و یک سوم از آن در ایتالیا قرار دارد. این رود در نزدیکی دهکده مونفالکو به دریای آدریاتیک می ریزد.

 
 
 

صبح بخیر: رود سوکا 138 کیلومتر طول دارد و دو سوم از آن در سرزمین اسلوونی و یک سوم از آن در ایتالیا قرار دارد. این رود در نزدیکی دهکده مونفالکو به دریای آدریاتیک می ریزد. رود سوکا با فیلم سینمایی "سرگذشت نارنیا" (The Chronicles of Narnia) مشهور شد و مکان بسیار خوبی برای ورزش های دشوار در طبیعت محسوب می شود.

این رود به راستی هدیه ای زمردین برای دوستداران ورزش در طبیعت است و منظورمان از زمردین کاملاً روشن است، زیرا این کلمه نامی غیررسمی برای این رود است و به آن "زیبائی زمردین" نیز می گویند. شیب های این رود بسیار تیز هستند و در اروپا از رودهای دست نخورده و بکر محسوب می شود. همچنین لازم به ذکر است که رنگ زمردی این رود در تمام طول رود قابل مشاهده است. برای گردشگران، رود سوکا و پیرامون آن محیطی ایده آل برای دوچرخه سواری کوهستانی، رفتینگ، کایاک و ورزش های دشوار دیگر در طبیعت است.



























ویدیو مرتبط :
ویرایش رمانتیک و رویایی عکس در فتوشاپ،ساخت تصاویر رویایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی رویایی بر روی رودخانه تایمز / عکس



رقایت کشورهای دنیا در زمینه ساخت و تجهیز کشتی های بزرگ تجاری و تفریحی روز به روز زیادتر می شود.

به گزارش"توریسم" کشتی زیبای وایکینگ دریایی، بزرگترین کشتی اقیانوس‌پیما کل مسیر رودخانه تایمز لندن را پیمود.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,رودخانه تایمز