سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دوربین مخفی: شیشه رو بـپا!


 
 
 
 
شیشه رو بـپا!
  جام‌جم آنلاین:



ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی شیشه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: وقتی دوربین مخفی رو دست میخورد!


این ویدئو به مناسبت جشن هالووین درست شده. در یک مرکز تجاری شخصی که یک لباس ترسناک بر تن کرده بی‌حرکت می‌ماند. سپس همکار او مردم را به شیرینی رایگان به مناسبت جشن هالووین دعوت می‌کند. زمانیکه مردم به این جسم به ظاهر مجسمه نزدیک می‌شوند، شخص با یک تکان ناگهانی آنها را می‌ترساند.

جام جم آنلاین: این ویدئو به مناسبت جشن هالووین درست شده. در یک مرکز تجاری شخصی که یک لباس ترسناک بر تن کرده بی‌حرکت می‌ماند. سپس همکار او مردم را به شیرینی رایگان به مناسبت جشن هالووین دعوت می‌کند. زمانیکه مردم به این جسم به ظاهر مجسمه نزدیک می‌شوند، شخص با یک تکان ناگهانی آنها را می‌ترساند.

اما نکته‌ی جالب آخرین شخصی هست که می‌ترسانند. او پس از مواجه شدن با این صحنه خود را بر روی زمین می‌اندازد و تمارض به تشنج می‌کند طوری که تیم مردم آزاری نگران می‌شوند. در نهایت زمانیکه آنها دیگر می خواهند درخواست کمک کنند، رهگذر به آنها نگاه کرده و می خندد.

هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم می‌پوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود.