سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

در این خانه، حریم خصوصی را فراموش کنید!


در این خانه منحصر به فرد، همه اتاق ها شیشه ای هستند. حتی پله ها هم از شیشه ساخته شده اند.

 
 
 
 
 صبح بخیر: اگر به حریم خصوصی خود اهمیت می دهید، یا از تمیز کردن شیشه بیزارید، این خانه را نخرید!

اما زیبایی و هنری که معماری به نام کارلو سانتامبروگیو در ساختن این خانه به خرج داده است قابل انکار نیست. در این خانه منحصر به فرد، همه اتاق ها شیشه ای هستند. حتی پله ها هم از شیشه ساخته شده اند.

نکته جالب اینکه ساکنین این خانه نگران سرما نخواهند بود چون  شیشه های 7 میلی متری آن می توانند گرم شوند و داخل را گرم کنند.















ویدیو مرتبط :
مستند زیبای «حریم خصوصی» | این حریم من است؛ حریم خصوصیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستان تهران: رسانه ها وارد حریم خصوصی افراد نشوند



 

 

 

دادستان تهران: رسانه ها وارد حریم خصوصی افراد نشوند

 

دادستان عمومی و انقلاب تهران، دخالت در حریم خصوصی افراد را یکی از موارد قابل توجه رسانه ها و مطبوعات و یا ضررهای رسانه ای بیان کرد و گفت: رسانه ها نباید وارد حریم خصوصی افراد شوند.

عباس جعفری دولت آبادی در مراسم افتتاح دادسرای فرهنگ و رسانه با اشاره به چند نکته که باید مورد توجه جدی رسانه ها و مطبوعات قرار گیرد، افزود: این نکات ضرر رسانه ای است و برای مطبوعات، مسئولیت کیفری و مدنی خواهد داشت.

وی پوشاندن گناه را از مهمترین اصول سیاست جنایی اسلام بیان کرد و گفت: منتشر کردن یک عکس با وضع و شرایط خاص هم جرم است و از طرفی حیثیت افراد را خدشه دار می کند.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه امروز برخی رسانه ها درباره حریم خصوصی افراد بی باک عمل می کنند، افزود: ما این اقدام را سم مهلکی می دانیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به انتشار عکس برخی خانم ها در فیس بوک گفت: یک عکاس لاابالی این اقدام را انجام داده که برای خانواده ها مشکلاتی به بار آورده است.

وی نشر اکاذیب و افترا را یکی دیگر از موارد موهنی که باید مورد توجه مطبوعات و رسانه ها قرار گیرد، بیان کرد و افزود: بخش زیادی از پرونده ها هم در حوزه عمومی و هم خصوصی مربوط به این موضوع است.

جعفری دولت آبادی گفت: در حوزه عمومی، رویه ما این بوده است که اگر مطلبی بدون مجوز مقامات پنج گانه کشور منتشر شود، ما اقدام می کنیم.

وی گفت: اگر یکی از رؤسای قوا، مطلبی به صورت خصوصی مطرح کند، به معنای انتشار آن نیست و انتشار این مطالب مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، تحریک در حوزه امنیتی را یکی دیگر از خط قرمزهای مطبوعات بیان کرد و افزود: مطبوعات باید خط قرمزها را در حوزه امنیتی رعایت کنند و اقدامات تحریک آمیز در این خصوص انجام ندهند...../تحلیل:عصرایران