سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا +عکس


یک پیرزن 99 ساله آمریکایی تصمیم گرفت تا روز تولد صدسالگی اش 1000 لباس برای دختران نیازمند آفریقایی بدوزد. او سه سال است که برای این موضوع تلاش می‌کند و تا به حال دختران آفریقایی زیادی را خوشحال کرده است.

مجله مهر: یک پیرزن 99 ساله آمریکایی تصمیم گرفت تا روز تولد صدسالگی اش 1000 لباس برای دختران نیازمند آفریقایی بدوزد. او سه سال است که برای این موضوع تلاش می‌کند و تا به حال دختران آفریقایی زیادی را خوشحال کرده است.

«لیلیان وبر» خیاط آمریکایی است که در شهر آیوا آمریکا زندگی می‌کند. خانم وبر تا کنون 840 پیراهن دخترانه دوخته است و آن ها را در اختیار یک موسسه غیرانتفاعی قرار داده تا به‌دست دختران نیازمند آفریقایی برسد.

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا

خانم وبر امیدوار است تا قبل از 6 مه 2015 که 100 ساله می‌شود بتواند 1000 لباس آماده کند. او در مصاحبه هایش گفته است که توانایی این را دارد که روزی 2 لباس را بدوزد. اما از آنجایی که دوست دارد لباس‌ها با حساسیت و دقت بیشتر دوخته شود به دوختن یک لباس در روز بسنده می‌کند. چون دوست دارد دخترانی که این لباس ها را می‌پوشند احساس غرور کنند.

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا

این خیاط خوش قلب هر روز صبح دوختن لباس جدید را آغاز می کند. ظهر استراحت کوتاهی می کند و تا بعد از ظهر لباس را تمام می کند و به دخترش می دهد تا لباس ها را در اختیار موسسه قرار دهد تا آنها برای دختران آفریقایی فرستاده شود.

خانم وبر هیچ گاه از تلاشش خسته نشده و گفته است اگر تعداد لباس ها به هزار هم برسد بازهم به تلاشش ادامه خواهد داد و لباس های بیشتری خواهد دوخت و این در حال حاضر تنها چیزی است که می خواهد انجام دهد.

موسسه غیر انتفاعی «لباس کوچک برای آفریقا» (Little Dresses for Africa) در سال 2008 تاسیس شد. این موسسه تاکنون حدود 2.5 میلیون لباس از 50 ایالت آمریکایی به علاوه انگلستان، کانادا، مکزیک و استرالیا از طریق وب سایت خود در میشیگان جمع آوری کرده است.

خوش قلب‌ترین خیاط دنیا

«راشل اونیل» موسس این انجمن در مصاحبه با دیلی میل گفته است که دوست دارد بعضی از لباس های خانم وبر را خودش مستقیما به دختران نیازمند مالاویایی بدهد. این کار قرار است 18 سپتامبر انجام شود.

این موسسه غیر انتفاعی تاکنون توانسته است به 47 کشور آفریقایی لباس بفرستد و لباس های خانم وبر از محبوب‌ترین لباس های این موسسه است.


ویدیو مرتبط :
تقدیم به بهترین خواهر دنیا بنام دراکولای خوش قلب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوش شانس ترین غاز دنیا +عکس



یک غاز خوش شانس در ایالت آرکانزاس آمریکا با وجود اصابت 7 گلوله همچنان زنده مانده و به سوژه اخبار در این ایالت تبدیل شده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یک غاز خوش شانس در ایالت آرکانزاس آمریکا این روزها به سوژه اول اخبار تبدیل شده است. این غاز در حالی که 7 بار با یک تفنگ بادی به آن شلیک شده و استخوان های بالش شکسته و توانایی پرواز را از او گرفته بود به یک بیمارستان حیوانات در این ایالت منتقل شد.

 

پزشکان در این مرکز بعد از مشاهده این حیوان از او به وسیله دستگاه رادیولوژی عکس برداری کردند و در بال او 7 گلوله ساچمه را پیدا کردند که علاوه بر آسیب رساندن به نسوج بال غاز منجر به شکستگی استخوان این پرنده نیز شده بود.

 

خوش شانس ترین غاز دنیا

 

دکتر " راب کونر " پزشک معالج این غاز می گوید: در ابتدا ما سعی کردیم تا با عکس برداری به میزان وخامت اوضاع این پرنده پی ببریم که خوشبختانه زخم های ایجاد شده بر اثر تیراندازی مرگبار نبودند. سپس ما با کمک جراحان گلوله های ساچمه ای را از بال پرنده خارج کرده و سپس بال او را آتل بندی کردیم تا بتوان آن را حرکت دهد.

 

خوش شانس ترین غاز دنیا

 

به نظر می رسد شخصی از نزدیک شدن این غاز وحشی به خانه اش ناراحت شده و قصد داشته به این شکل این حیوان را کشته و یا فراری دهد. از زمان پخش این خبر تماس های زیادی با بیمارستان گرفته شده و افراد زیادی برای سرپرستی غاز مورد نظر اعلام آمادگی کردند./ باشگاه جوانان