سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خودرو ابداعی فوق العاده جوان چینی +عکس


چن Yinxi پسر چینی 27 ساله است که در رشته مهندسی خودرو تحصیلات خود را ادامه داده است.وی همیشه رویای ساخت ماشین را با خود مرور میکرده است و سرانجام موفق به ساخت این ماشین اسپرت و زیبا شد.

وب سایت تاپ ناپ: چن Yinxi پسر چینی 27 ساله است که در رشته مهندسی خودرو تحصیلات خود را ادامه داده است.وی همیشه رویای ساخت ماشین را با خود مرور میکرده است و سرانجام موفق به ساخت این ماشین اسپرت و زیبا شد.

او دوسال تمام وقت خود را صرف مطالعه و تحقیق برای چگونگی نحوه ساخت خودرو گذاشت و خانواده هم که از علاقه چن به این کار خبر داشتند او را حمایت نمودند، و در نهایت چن توانست ماشین رویای خود را که نام آن سوپر اسپرت است را بسازد ودر معرض دید علاقه مندان به این صنعت قرار دهد.

 ماشین طراحی شده توسط چن این جوان چینی حتی قابلیت گذاشتن در نمایشگاه را نیز دارد.این کار نتیجه تلاش و پشت کار بسیارسخت چن و هزینه های بسیاری میباشد.

خودروهای آینده

خودروهای آینده

خودروهای آینده

خودروهای آینده

خودروهای آینده

خودروهای آینده


ویدیو مرتبط :
مهارت دیدنی جوان چینی در پاک خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر 7 ساله چینی با قدرت خارق‌العاده+عکس



پسر 7 ساله چینی با قدرت خارق‌العاده

اغلب والدین به فرزندانشان توصیه می‌كنند برای اینكه سریع‌تر رشد كنند و قدرتمند باشند غذای مفید مصرف كنند اما كودك قدرتمند چینی این توانایی را دارد تا برخلاف همسالان خود چند خودرو را با طناب حمل كند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 «یانگ جینلانگ» 7 ساله بدون این كه خانواده‌اش او را به خوردن غذا توصیه كنند موادخوراكی مفید مصرف می‌كند و می‌تواند چندین خودرو را همزمان حركت دهد.

«یانگ» كه در حدود 50 كیلوگرم وزن دارد همچنین می‌تواند اجسام سنگین و حتی پدرش را روی دوشش قرار دهد و حركت كند.

«یانگ» وزنی دو برابر وزن همسالان خود دارد و رشد روز افزون او حاكی از آن است كه تا آینده‌ای نزدیك رشد این پسر متوقف نمی‌شود.

این پسر قدرتمند با بستن یك طناب به دور كمرش می‌تواند خودرویی تا وزن 1.85 تن را حركت دهد و اطرافیانش را شگفت‌زده كند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پدر «یانگ» گفت: پسرم وزن مناسب و متعادلی ندارد و از دوستانش بزرگتر به نظر می‌آید. همچنین این توانایی را دارد كه من را با وزن 90 كیلوگرم تكان دهد./ایسنا

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب