سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خالکوبی مومیایی 5300 ساله +عکس


محققان موزه باستان‌شناسی «تیرول» ایتالیا با کمک تکنولوژی‌های جدید اسکن، بدن «اوتسی» مومیایی 5300 ساله یخی را که به خوبی در طبیعت به‌جامانده است را بررسی و 61 خالکوبی بر روی بردن وی کشف کردند که پیش از این به سبب تیرگی رنگ مومیایی قابل مشاهده نبود.

صراط: محققان موزه باستان‌شناسی «تیرول» ایتالیا با کمک تکنولوژی‌های جدید اسکن، بدن «اوتسی» مومیایی 5300 ساله یخی را که به خوبی در طبیعت به‌جامانده است را بررسی و 61 خالکوبی بر روی بردن وی کشف کردند که پیش از این به سبب تیرگی رنگ مومیایی قابل مشاهده نبود.بیشترین تراکم خالکوبی ها در بخش پایین زانوی راست یافت شده است، در حالی که بزرگترین خالکوبی‌ها دور مچ دست راست مرد یخی مشاهده شده است. اوتسی مرد یخی در سال ۱۹۹۱ در یخ‌رود «شنالشتال» در کوه‌های آلپ اوتسال در نزدیکی مرز میان اتریش و ایتالیا توسط دو گردشگر آلمانی یافت‌ شد. نام او را از اوتسال همان منطقه‌ای که وی را یافتند گرفته‌ شده‌ است. او کهن‌ترین مومیایی طبیعی یافت‌شده در اروپاست.

خالکوبی مومیایی 5300 ساله


ویدیو مرتبط :
مومیایی 2500 ساله مصری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالکوبی احمقانه یک دختر 21 ساله برای اثبات عشقش +عکس



 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این خانم برزیلی که یکی از طرفداران پرو پا قرص پل مک کارتنی است برای اثبات علاقه و عشقش به این خواننده در یک اقدام احمقانه امضای وی را پشت گردنش خالکوبی کرد.

 

کنسرت پل,خالکوبی پشت گردن

 

این خانم 21 ساله به قدری او را دوست دارد که در کنسرت پل در برزیل شرکت کرده در مقابل چشمان هزاران طرفدار دیگر روی سن رفته و از پل خواست با ماژیک روی گردن او امضا کند. پل هم این کار را انجام داد.سپس این خانم سریعا با دستگاه مخصوص امضا را قبل از پاک شدن خالکوبی کرد.

 

وی در این رابطه میگوید: نگران بودم که امضا قبل از انجام هدفم پاک شود. هیچ دردی احساس نکردم.پل بسیار مهربان و دوست داشتنی بود .این برای من مثل یک رویا بود که بالاخره به حقیقت پیوست.

 

کنسرت پل,خالکوبی پشت گردن

 

 

کنسرت پل,خالکوبی پشت گردن

 

 

خبرگزاری : گروه خبری پرداد