سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تولد نوزادی غول آسا درانگلستان +عکس


یک پسر بچه انگلیسی به هنگام تولد سبب شکسته شدن ترازوی مخصوص وزن کردن نوزادان در بیمارستانی در منطقه ولز کشور انگلستان شده است. گفتنی است، با وجود ظاهر طبیعی و اندازه‌ای برابر با تمامی نوزادان این نوزاد از وزنی 2 برابر وزن یک نوزاد عادی برخوردار است.

cri.cn: یک پسر بچه انگلیسی به هنگام تولد سبب شکسته شدن ترازوی مخصوص وزن کردن نوزادان در بیمارستانی در منطقه ولز کشور انگلستان شده است. گفتنی است، با وجود ظاهر طبیعی و اندازه‌ای برابر با تمامی نوزادان این نوزاد از وزنی 2 برابر وزن یک نوزاد عادی برخوردار است.

پرستاران و کارکنان بخش زایمان بیمارستان برای اطمینان از درستی وزن کودک او را چند بار وزن کرده‌اند به طوری که در بار آخر باسکول مخصوص وزن نوزاد شکسته است. گفتنی است، مادر این نوزاد یک زایمان طبیعی را پشت سر گذاشته و در تمامی سونوگرافی‌ها در طی بارداری هیچ علامت غیر عادی مبنی بر وزن بالای این کودک شناسایی نشده است. کارشناسان هنوز نمی‌دانند این وزن بالا چه مشکلات سلامتی در آینده این نوزاد ایجاد خواهد کرد.

تولد نوزادی غول آسا درانگلستان

تولد نوزادی غول آسا درانگلستان


ویدیو مرتبط :
حباب های غول آسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد نوزادی با قلب خارج از بدن +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تولد نوزادی با قلب خارج از بدن +عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  رویدادی عجیب پزشکان آمریکایی را حیرت زده کرد. نوزادی در یکی از بیمارستان های ایالت تگزاس آمریکا با قلب خارج از بدن به دنیا آمده است.

پزشکان وقتی با این مسئله رو به رو شدند، بلافاصله این نوزاد را به اتاق عمل انتقال داده و با عمل جراحی، قلب او را در داخل سینه اش جا دادند.

از هر چند میلیون نوزاد در جهان، یک نوزاد با مشکلاتی از این دست  رو به رو می شود. هنوز علت بروز این مشکل جسمی در این نوزادان مشخص نشده است. نود درصد نوزادانی که با این مشکل به دنیا می آیند، سه روز پس از تولد جان می بازند.

هنوز این امکان وجود ندارد که بتوان این نوزادان را پیش از تولد در رحم مادر عمل کنند و قلب را به درون بدون او بازگردانند.

حال نوزاد تگزاسی خوب است و تحت نظر قرار دارد./باشگاه خبرنگاران