سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر: S600 گل سرسبد مرسدس بنز


کلاس S همواره تجسم ادعای کمپانی مرسدس بنز برای ارائه بهترین فناوری‌ها و طراحی بوده و S600 با افزودن میزان قابل توجهی امکانات استاندارد گل سرسبد این کلاس به حساب می‌آید.

خبرآنلاین: هیچ خودروی دیگری نمی‌تواند به استانداردهای مدل برتر مرسدس بنز یعنی مرسدس بنز S600 دست یابد. این خودرو با بهره‌گیری از موتور 12 سیلندر و V شکل مجهز به بای‌توربو برترین مدل در کلاس S کمپانی شناخته می‌شود. S600 با فاصله بیشتر بین دو محور جلو و عقب و تجهیزات لوکس ارائه می‌شود. جالب توجه است که بخش عمده امکانات S600 به صورت استاندارد روی آن قرار می‌گیرند.

منبع تامین نیروی این خودرو 530 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان گشتاور از دور موتور 1900 دور در دقیقه موجود است. حجم موتور هم از 5513 سی سی به 5980 سی سی ارتقا یافته است. در این مدل برای اولین بار سیستم اکو استارت/استاپ به طور استاندارد ارائه می‌شود و میزان آلایندگی آن با استانداردهای یورو6 مطابقت دارد. مصرف سوخت ترکیبی آن 11.1 لیتر در 100 کیلومتر است که بیش از 20 درصد نسبت به مدل قبلی کاهش یافته است.

گزینه‌های انتخابی سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلوHUD، صفحه لمسی (تاچ پد) و گزینه استاندارد سیستم کمکی جلوگیری از تصادف یک سواری لوکس و ایمن برای S600 به ارمغان آورده‌اند. با استفاده از صفحه لمسی می‌توان با تماس سطحی انگشت کنترل امور خودرو را در دست گرفت. سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلوHUD) ( اطلاعات ضروری یا انتخابی راننده را روی شیشه جلو، در محدوده دید راننده نمایش می‌دهد و به تمرکز او بر مسیر پیش رو کمک می‌کند. این سیستم اطلاعاتی مربوط به سرعت، محدودیت‌های سرعت وجهت‌یابی و اطلاعات دیگر را نمایش می‌دهد.

از امکانات استاندارد می‌توان به سیستم نورهوشمند ال.ای.دی، سیستم تعلیق«مجیک بادی» با اسکن سطح جاده، سیستم ترمز کمکی تطبیق‌پذیر و پکیج کمک‌راننده پلاس اشاره کرد. این پکیج شامل امکاناتی مانند سیستم‌های فعال کمکی جای‌گیری بین خطوط و مشاهده نقاط کور می‌شود. سیستم گرمایشی برقی شیشه جلو حتی در دماهای زیر صفر درجه شیشه‌ای تمیز برای شما فراهم می‌آورد و در صورت تمایل در S600 تعبیه می‌شود.

این خودرو در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمد و در ماه مارس 2014 / اسفند 1392 به بازار می‌آید.



















ویدیو مرتبط :
تست کامل مرسدس بنز S600 میباخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرسدس بنز GLK را به‌روز کرد + تصاویر



مرسدس بنز دو هفته پیش از رونمایی از مدل سال ۲۰۱۳ جی‌ال‌کی در نمایشگاه خودرو نیویورک، تصاویری از این خودرو را منتشر کرده است.

افکار نیوز - اولین نسل جی‌ال‌کی در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد و اکنون در نیمه عمرش با تغییراتی در ظاهر و داخل خودرو به روز شده است. از جمله این تغییرات سپرها و چراغ‌های جلو جدید، چراغ‌های ال‌ائی‌دی برای روز و چرخ‌های تازه ۱۷، ۱۹ و ۲۰ اینچی است.

 

به گزارش افکار نیوز به نقل از "خودرو" ، برای علاقه‌مندان به مارک ای‌ام‌جی مرسدس بنز هم کیت‌های بدنه تازه‌ای در نظر گرفته شده است که می‌توانند آن را برای جی‌ال‌کی جدید سفارش دهند. اگر چه این تغییرات تنها ظاهری خواهد بود و شامل بهبود عمل‌کرد ماشین نمی‌شود.

 

اما تنوع موتورها برای بازار آمریکا بیشتر شده است. اکنون می‌توان این مرسدس بنز بیابانی کوچک را در مدل GLK۲۵۰ Bluetec با یک موتور توین توربو ۲.۱ لیتری چهار سیلندر دیزل سفارش داد. این موتور در حال حاضر با مدل اروپایی جی‌ال‌کی عرضه می‌شود. قدرت این موتور ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور آن ۳۶۹ پوند بر فوت است. مرسدس بنز جزییات عمل‌کرد این موتور را منتشر نکرده است اما شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل اروپایی که ده اسب بخار بیشتر قدرت دارد، ۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر در ساعت است.

 

موتور قوی‌تر جی‌ال‌کی در مدل GLK۳۵۰ CDI ۴Matic، یک موتور سه لیتری شش سیلندر که ۲۶۳ اسب بخار نیرو و ۴۵۷ پوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند. شتاب این مدل ۶.۴ ثانیه است.

قوی‌ترین مدل با موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر بنزینی جدید مرسدس بنز، مدل GLK۳۵۰ ۴Matic BlueEfficiency است. قدرت این موتور ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور آن ۲۷۳ پوند بر فوت است. شتاب این مدل ۶.۵ ثانیه است. مدل جدید جی‌ال‌کی را می‌توان با گیربکس اتوماتیک هفت سرعته یا گیربکس شش دنده دستی سفارش داد.

داخل ماشین هم کاملاً به روز شده است. دگمه تغییر دنده روی کنسول آمده تا جا برای قرار دادن جالیوانی بازتر شود. سیستم تهویه هم به رسم مدل اس‌ال‌اس بزرگ و گرد شده است و کیفیت مواد استفاده شده برای ساخت قطعات داخل ماشین بهتر شده است. جدیدترین سیستم‌های ایمنی مرسدس بنز را هم می‌توان برای این مدل سفارش داد.

از جمله سیستم تشخیص خطر که با تشخیص موقعیت خطرناک از تصادف جلوگیری می‌کند و با تشخیص خوابیدن راننده پشت فرمان او را بیدار می‌کند. همینطور سیستم مراقبت از نقاط کور ماشین و دوربین نمایش ۳۶۰ درجه دور خودرو هم از جمله امکانات قابل سفارش روی جی‌ال‌کی جدید است.

 

مرسدس بنز این ماشین را تنها برای بازارهایی ساخته که فرمانشان سمت چپ است. گفته می‌شد با تغییرات امسال، مرسدس این ماشین را برای بازارهای فرمان راست هم عرضه خواهد کرد اما این کارخانه اعلام کرده که به دلیل کاهش هزینه‌های تولید از این کار منصرف شده و خریداران در این بازارها باید تا سال ۲۰۱۵ و عرضه نسل دوم جی‌ال‌کی صبر کنند.

 

جی‌ال‌کی در کارخانه مرسدس بنز در برمن آلمان و همزمان در کارخانه‌ای در پکن تولید می‌شود. مهمترین رقیب این ماشین ب‌ام‌و سری ۳ و آئودی کیو‌۵‌ است.

مرسدس بنز همزمان با‌ انتشار عکس‌های جی‌ال‌کی به طور اتفاقی عکسی از مدل روزآمد شده جی را هم منتشر کرد. این مدل هم علاوه بر مجهز شدن به تکنولوژی روز در داخل خودرو، به لامپ‌ ال‌ائی‌دی که در طول روز روشن است و جلوپنجره جدید مجهز شده است./افکار نیوز


 مرسدس بنز,مرسدس بنز2012,عکس مرسدس بنز2012,عکسهای مرسدس بنز,مرسدس بنز بیابانی ,جی‌ال‌کی

 

 مرسدس بنز,مرسدس بنز2012,عکس مرسدس بنز2012,عکسهای مرسدس بنز,مرسدس بنز بیابانی ,جی‌ال‌کی

 

 مرسدس بنز,مرسدس بنز2012,عکس مرسدس بنز2012,عکسهای مرسدس بنز,مرسدس بنز بیابانی ,جی‌ال‌کی

 

 مرسدس بنز,مرسدس بنز2012,عکس مرسدس بنز2012,عکسهای مرسدس بنز,مرسدس بنز بیابانی ,جی‌ال‌کی

 

 مرسدس بنز,مرسدس بنز2012,عکس مرسدس بنز2012,عکسهای مرسدس بنز,مرسدس بنز بیابانی ,جی‌ال‌کی

 

 مرسدس بنز,مرسدس بنز2012,عکس مرسدس بنز2012,عکسهای مرسدس بنز,مرسدس بنز بیابانی ,جی‌ال‌کی

 

 مرسدس بنز,مرسدس بنز2012,عکس مرسدس بنز2012,عکسهای مرسدس بنز,مرسدس بنز بیابانی ,جی‌ال‌کی