سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویر شگفت انگیز از امواج تلفن همراه


برای تماشای تصاویر شبیه سازی شده از امواج تلفن های همراه با اورژانس IT همراه باشید.

باشگاه خبرنگاران: در صورتی که بدون آگاهی قبلی به این تصاویر نگاهی بیاندازید، آن را شبیه به تصاویر کوه‌هایی خواهید یافت که با استفاده از رنگ‌های متنوعی رنگ‌آمیزی شده‌اند.

سطح این تصویر با استفاده از شش‌ضلعی‌هایی پوشش داده‌ شده‌اند که در هر راس آن یک آنتن تلفن‌همراه قرار گرفته است. هر کاربر درون این شش ضلعی‌ها از یک فرکانس استفاده می‌کند که با ترکیب فرکانس‌های مختلف یک رنگ واحد ایجاد می‌شود. رنگ‌های مختلف با ترکیب فرکانس‌های شش ضلعی‌های مجاور ایجاد می‌شوند. با کنار هم قراردادن تمامی این اطلاعات، تصویر فوق از شهر شیکاگو حاصل می‌شود.







ویدیو مرتبط :
بو دادن ذرت با امواج تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر شگفت انگیز از امواج یخ زده


این تصاویر امواج یخزده اقیانوس را نشان می دهند که پیرو کارو، عکاس مستعد فرانسوی با دوربینی پرسرعت آنها را ثبت نموده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: این تصاویر امواج یخزده اقیانوس را نشان می دهند که پیرو کارو، عکاس مستعد فرانسوی با دوربینی پرسرعت آنها را ثبت نموده است.

این امواج یخزده شبیه به مجسمه های زیبایی هستند که گویی در یخ حکاکی شده اند.