سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تصاویری فوق العاده زیبا از ایسلند


این عکاس لحظاتی مانند فوران آتشفشان و رعد و برق را که در واقع بخشی از زندگی روزانه در ایسلند هستند، به تصویر کشیده است.

 
 
 
 
 صبح بخیر: کسانی که به عکس ها و مناظر طبیعی علاقمند هستند می دانند که کمتر کشوری تنوع ایسلند را دارد. عکس های بسیار زیبایی که در زیر مشاهده می کنید توسط عکاسی به نام سیگورور استفنیشن گرفته شده است. این عکاس لحظاتی مانند فوران آتشفشان و رعد و برق را که در واقع بخشی از زندگی روزانه در ایسلند هستند، به تصویر کشیده است.















ویدیو مرتبط :
تصاویری از طبیعت زیبای ایسلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر هوایی فوق العاده زیبا از ایسلند+عکس


شاید شما هم تصور کرده باشید که این تصاویر خارق العاده عکس های ماهواره ای هستند ولی جالب است بدانید که عکاسی به نام ساندرو سانتیولی زمانی که سوار بر هواپیمای سسنا بر فراز جزیره ایسلند در حرکت بود این عکس ها را گرفته و در اختیار ما قرار داده است. در این تصاویر شماری از زیباترین و جالب ترین مناظر این منطقه را می بینید.

 




صبح بخیر: شاید شما هم تصور کرده باشید که این تصاویر خارق العاده عکس های  ماهواره ای هستند ولی جالب است بدانید که عکاسی به نام ساندرو سانتیولی  زمانی که سوار بر هواپیمای سسنا بر فراز جزیره ایسلند در حرکت بود این عکس ها را گرفته و در اختیار ما قرار داده است. در این تصاویر شماری از زیباترین و جالب ترین مناظر این منطقه را می بینید.



1. ساندرو سانتیولی  می گوید " این ایده زمانی به ذهنم رسید که در جزیره قدم می زدم و از قسمت های مختلف آن عکس می گرفتم."



2. "عکس های هوایی همیشه برای من  جالب بوده اند. دیدن این مناظر از نزدیک لذت بخش و جالب است، ولی وقتی همه آنها را از بالا می بینیم بر زیبایی و شگفتی آن افزوده می شود."



3. آنچه بیشتر از همه توجه مرا به خود جلب می کند دریاها، رودخانه ها، کوهستان ها و آتش فشان هایی است که می توانیم با قرار دادن تصویرآنها در کنار هم دنیایی کوچک و زیبا به وجود بیاوریم."



4. تهیه این عکس ها 70 ساعت به طول انجامید. در طول پرواز ساندرو دوربین خود را از پنجره هواپیما بیرون نگه داشته بود و از مناظر مختلف عکس برداری می کرد.



5. ساندرو می گوید " برای عکس برداری با مشکلات زیادی مواجه بودیم. پرواز در یک هواپیمای کوچک که مرتب تکان می خورد و با جریان هوا برخورد می کند آسان نیست به خصوص اگر  دوربینی در دست داشته باشیم  و قرار باشد که عکس برداری کنیم."



6. "بدتر اینکه مجبور بودیم در بیشتر طول پرواز پنجره ها را باز بگذاریم."



7. "هوایی که به داخل هواپیما وارد می شد بسیار سرد بود. به خصوص وقتی به یخچال ها نزدیک می شدیم و بر فراز آنها پرواز می کردیم."



8. "بدتر اینکه دست هایتان بی حس می شود و دیگر نمی توانید حرکتشان بدهید. حالت سرگیجه و تهوع را هم به همه این مشکلات اضافه کنید!"



9.  Skeydarrsandyur ، ایسلند