سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

تجاوز به دختر 20ساله توسط پسر13ساله(+عکس پسر بچه)



 

 

 

یک پسر 13ساله که در مقابل دوستانش به یک زن 20ساله تجاوز کرده بود بعد از آن‌ که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به 3سال حبس محکوم شد.

 

در ماه سپتامبر سال گذشته بلال خان در مقابل دیدگان دوستان 10 و 11 ساله خود به یک زن در Stoke-on-Trent واقع در انگلیس حمله و به او تجاوز کرد.

بعد از انجام این کار(تجاوز) او محکوم به گذراندن 3سال در موسسه خلافکاران جوان شد.

یک قاضی بعد از شنیدن جزئیات حمله از زبان خان محدودیت‌هایی در مورد رسانه‌ای شدن نام او اعمال کرد. خان از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن او از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.

 

 

 

تجاوزبه دختر

 

خان هم چنین کیف این زن را که شامل یک دستگاه تلفن و یک iPod بود سرقت کرد و آن‌هارا به فروش رساند.

 


اما بعد از تجاوز در نهایت او محکوم به 3 سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند. این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی (تجاوز) در انگیس مرتکب شود به 8 یا 9 سال زندان محکوم می‌شود. قربانی این حمله  بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی شده است.../شفاف



ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی پسر ملکه انگلستان به دختر کم سن و سال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس



قساوت دوست پسر یک مادر منجر به قتل دختر بچه 4 ساله شد *عکس

مرد جوان تنها به دلیل آنکه دختر بچه 4 ساله بنام کایلا گارسیا را تنها به دلیل آهسته راه می رفت و محتویات درون ساندویچ اش را بر روی زمین ریخته بود، وی مورد ضرب و شتم وحشیانه خود قرار داد که در نهایت منجر به مرگ وی شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام نیوز، یک مرد 23 ساله دختر بچه 4 ساله ای را به طرز فجیعی به قتل رساند.

بنابرگزارش پلیس؛ "ملانی گارسیا" 21 ساله مادر "کایلا" 4 ساله در حالی که در دادگاه گریه می کرد، فریادزنان به دوست پسر 23 ساله خود حمله ور شده و گفته است: "قاتل پست فطرت تو دختر مرا کشتی." 

مادر کودک در تشریح این ماجرای تلخ به دادگاه گفت: «ماتیو کاریلو دوست پسرم بوده و دختر بچه ام را تنها به دلیل انداختن گوشت ساندویچ بر روی زمین و آهسته راه رفتن ،مجبور کرد تا لباس اش را درآورده، سپس او را به نیمکت بست و با کمربند به جانش افتاد.»

این مادر افزود: «متهم با نهایت قساوت، بچه را در حالی که می گریست، مجبور کرده بود  برای یک مدت طولانی جعبه بزرگی را  بالای سر بگیرد و زمانی که بچه قادر به انجام آن نشده با لگد و سیلی به جان او افتاده و چندین بار سر او را محکم به زمین می کوبد به طوری که در نهایت بچه 4 ساله از شدت جراحات بیهوش شده و به بیمارستان منتقل می گردد اما به دلیل جراحات وارده به سر و خونریزی های داخلی در بیمارستان جان می بازد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش دیلی میل، دادگاه پس از شنیدن اظهارات مادر مقتول،"ماتیو کاریلو" را به جرم بدرفتاری، اعمال خشونت بیش از اندازه و قتل عمد همراه با نهایت قساوت تا تشکیل دادگاه نهائی و تکمیل شدن پرونده به قید وثیقه 100 هزار دلاری روانه زندان کرد./جام نیوز