سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

با شارژر موبایل‌تان را تمیز کنید


شاید باورتان نشود اما گوشی‌های تلفن همراهی که هر روزه در دست داریم، تا ۱۸ برابر از یک دستشویی عمومی آلودگی بیشتری دارند.

وبسایت مجله مهر- شراره داودی: شاید باورتان نشود اما گوشی‌های تلفن همراهی که هر روزه در دست داریم، تا ۱۸ برابر از یک دستشویی عمومی آلودگی بیشتری دارند.

با شارژر موبایل‌تان را تمیز کنید

جمله معروف آلودگی موبایل اولین بار برای تبلیغ محصول الکترونیک مورد استفاده قرار گرفت. محصولی که شاید مشکل آلودگی گوشی شما را برطرف کند. به هر حال در دنیای امروز گوشی تلفن همراه تقریبا همه جا همراه ماست و احتمال انتقال میکروب به آن خیلی زیاد وجود دارد.

این شارژر جدید که هم برای گوشی‌های آیفون و هم برای سامسونگ طراحی شده، ادعا می‌کند که پس از قرار دادن گوشی تلفن همراه داخل آن؛ علاوه بر شارژ کردنش با استفاده از دو لامپ UV گوشی را ضدعفونی می‌کند و همه باکتری‌های آن را از بین می‌برد.

با شارژر موبایل‌تان را تمیز کنید

طریقه استفاده از این دستگاه هم بسیار ساده است، گوشی را داخل آن قرار می‌دهید، درپوش آن را می‌بندید و بدون اینکه گوشی گرم شود یا ماده شیمیایی استفاده شود پس از چهار دقیقه یک گوشی تمیز تحویل خواهید گرفت.

همچنین زمانی که گوشی در دستگاه است، نگران زنگ‌ها و تماس‌هایتان نباشید، چون به شما می‌رسند و صدایشان را می‌شنوید و اگر بخواهید هم می‌توانید به آن‌ها جواب دهید.

در این میان هر زمان که کار شارژ و تمیز کردن گوشی تمام شود، دستگاه خاموش می‌شود و شما می‌توانید گوشی تمیز خودتان را که البته شارژ هم شده، بردارید.

با شارژر موبایل‌تان را تمیز کنید


ویدیو مرتبط :
شارژر وایرلس موبایل هوشمند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل خواهر با شارژر موبایل



سوءظن عامل جنایت در مراغه؛

قتل خواهر با شارژر موبایل

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: سوء ظن سرنوشت زن 25 ساله مراغه‌ای را با مرگ رقم زد.

به گزارش فارس، عیسی هاتفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مرداد ماه جسد یک خانم 25 ساله که توسط فرد یا افراد ناشناسی خفه و به قتل رسیده بود، در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان پیدا شد.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با انجام هماهنگی‌های لازم قضائی، تحقیقات وسیع و دامنه‌داری به منظور کشف و دستگیری قاتل یا قاتلان فراری آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیق و بازجویی و جمع‌آوری مدارک لازم، شک پلیس به برادر مقتول که به علت شرب خمر و حمل سلاح در زندان مراغه بسر می‌برد و در زمان قتل نیز در مرخصی بوده شدت گرفته و تحقیقات از وی آغاز می‌شود.

هاتفی افزود: نامبرده برای بررسی بیشتر با هماهنگی لازم از زندان به مقرر انتظامی دلالت و پس از انجام بازجویی‌های فنی با توجه به شواهد و مدارک مستدل به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌ها، انگیزه خود از قتل را سوء ظن نسبت به خواهرش (مقتول) اعلام کرده و گفت: خواهرم به علت سوءسابقه اخلاقی مورد نفرت من بود که در این خصوص چندین بار به وی تذکر داده بودیم ولی به تذکرات و هشدارهای من اهمیت نمی‌داد.

هاتفی افزود: در نهایت در زمانی که در مرخصی از زندان بودم با غیبت از مرخصی، خواهرم را به منزل خالی برادرم برده و با استفاده از سیم شارژر موبایل وی را خفه و با کمک پسر عمویم، او را شبانه به محل کشف جسد منتقل کردیم.

هاتفی ادامه داد: در پیگیری قضیه با هماهنگی‌های لازم پسر عموی قاتل نیز دستگیر و به آگاهی منتقل شد که پس از تائید اعترافات قاتل، بازسازی صحنه انجام و پس از تکمیل پرونده هر دو متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند./فارس