سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

بامزه بازی خواستگار کار دستش داد! +عکس


این روزها در فضای مجازی ویدئوهای خواستگاری‌ و درخواست ازدواج در میان جمعیت حسابی زیاد شده است. هر چند اکثر این خواستگاری‌ها با جواب مثبت ختم به خیر می‌شود اما حرکتی مشابهی در دوبی به یک آبروریزی ختم شد.

مجله مهر: این روزها در فضای مجازی ویدئوهای خواستگاری‌ و درخواست ازدواج در میان جمعیت حسابی زیاد شده است. هر چند اکثر این خواستگاری‌ها با جواب مثبت ختم به خیر می‌شود اما حرکتی مشابهی در دوبی به یک آبروریزی ختم شد.

 کسانی که در یک مرکز خرید در دوبی بودند با شنیدن صدای مردی که قصد ابراز علاقه به دختر مورد علاقه‌اش را داشت فکر کردند با یک صحنه شاد و پر از احساس روبرو خواهند شد.

مرد جوان هندی که قصد درخواست ازدواج داشت با آوردن دو نوازنده و در دست گرفتن میکروفن متصل به بلندگوهای مرکز خرید شروع به گفتن جملات احساسی به دختر مورد علاقه‌اش کرد و همین مسئله باعث شد تا مردم به تدریج اطراف آنها جمع شوند.

کسانی که در اطراف این دو نفر حلقه زده بودند فهمیدند که همه چیز برای یک درخواست ازدواج آماده می‌شود و تصور می‌کردند که با جواب بله عروس خانم همه چیز با شادی و هورا تمام می‌شود اما مدت کمی بعد ماجرا تبدیل به یک کابوس شد.

وقتی که این مرد به شیوه آمریکایی‌ها روی زمین زانو زد تا از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کند دختری که قرار بود عروس باشد گیتار کوچک در دست نوازنده‌ها را گرفت و با آن بر فرق مرد جوان کوبید و جلسه خواستگاری را ترک کرد.

 مرد جوان که رویای عاقبت شیرین ویدئوهای درخواست ازدواج در فضای مجازی را در ذهن داشت بعد از مدتی که روی زمین افتاده بود بهت زده جمعیت را تماشا می‌کرد.










ویدیو مرتبط :
لج بازی کار دستش داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف نامزد انتخاباتی در استرالیا کار دستش داد/عکس



نامزدهای انتخاباتی در استرالیا,اشتباهات نامزدهای انتخاباتی در استرالیا,استفانی بنیستر

 گاف نامزد انتخاباتی در استرالیا کار دستش داد/عکس

یکی از نامزدهای انتخابات استرالیا به دلیل چندین مورد اشتباه فاحش که در جریان یک مصاحبه تلویزیونی داشت، مجبور شد که از دور رقابت های انتخاباتی کنار برود.

استفانی بنیستر در این گفتگوی تلویزیونی گفته بود: "من با اسلام به عنوان یک کشور مخالف نیستم، اما فکر می کنم که قوانین آنها در استرالیا مورد استقبال قرار نمی گیرد."
 
او دراین مصاحبه همچنین بارها از لفظ "حرام" به جای "حلال" استفاده کرد. خانم بنیستر ۲۷ ساله قرار بود به عنوان یکی از کاندیداهای حزب "یک ملت" برای کسب کرسی در ایالت کوئینزلند در انتخابات عمومی این کشور شرکت کند.

اما اظهارات او در جریان این گفتگوی تلویزیونی کار دستش داد. این نامزد انتخابات همچنین گفته بود که پیروان دین یهود از عیسی مسیح پیروی می کنند. در پی پخش این مصاحبه او مجبور شد که روز گذشته از شرکت در انتخابات عمومی کناره گیری کند.

خانم بنیستر در پاسخ به واکنش های گسترده به این اظهاراتش گفته که این مصاحبه را طوری ویرایش کرده اند که او احمق جلوه داده شود. او با انتشار بیانیه ای گفته که از حزب، دوستان، خانواده و هر کسی که مایه شرمساری آنها شده، عذرخواهی می کند.

برخی از رسانه های استرالیا خانم بنیستر را با سارا پیلین، کاندیدای سابق معاون رئیس جمهوری آمریکا مقایسه کرده اند که در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۸ میلادی مرتکب اشتباهات مشابهی شده بود.

به گزارش بی بی سی؛ خانم بنیستر پیش از این هم جنجال آفرین شده بود، زمانی که با رفتن به فروشگاهی اقدام به چسباندن برچسب هایی کرده بود که بر روی آن نوشته شده بود "مواد غذایی حلال باعث کمک مالی به تروریسم می شود". این اقدام باعث دستگیری او شد./اعتدال