سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این قسمت از کارت‎ شارژ سرطان‎زاست+عکس


طبق آخرین یافته یک موسسه پزشکی در آمریکا نوع سرطان جدید پوستی کشف شده است که عامل محرک و ایجاد کننده آن توسط اکسید نیترو سیلور ایجاد می شود.

سیتنا: طبق آخرین یافته یک موسسه پزشکی در آمریکا نوع سرطان جدید پوستی کشف شده است که عامل محرک و ایجاد کننده آن توسط اکسید نیترو سیلور ایجاد می شود.

 هنگامی که کارت های شارژ تلفن همراه، و یا کارتهای اینترنت و تلفن را خریداری میکنید، قسمتی را که باید با ناخن بخراشید محتوی این ماده بوده که سرطان زا اعلام شده است لذا توصیه شده است که خراشیدن این بخش از کارت ها را با پوست انگشتان یا ناخن انجام ندهید.

این قسمت از کارت‎ شارژ سرطان‎زاست +عکس


ویدیو مرتبط :
آیا نسل 5 مخابراتی سرطان زاست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عامل کارت شارژ بده، عکس بگیر



اخبار حوادث - بازداشت عامل کارت شارژ بده، عکس بگیر

فردی که از طریق راه‌اندازی پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج و انتشار تصاویر غیرمجاز در قالب دریافت کارت شارژ تلفن همراه می‌کرد توسط پلیس فتا گلستان دستگیر شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتا گلستان درتشریح این خبر گفت: مأموران پلیس فتا با رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی، فردی که از طریق راه اندازی پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار مطالب، تصاویر و فیلم‌های غیر اخلاقی، شارژ تلفن همراه از جوانان اخذ می نمود را شناسایی و دستگیر کرد.

رجبلی ادامه داد: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرم و بزه بود با مواجه شدن با دلایل و شواهد به بزه ارتکابی خود، انتشار فیلم و تصاویر غیراخلاقی و کلاهبرداری اعتراف نمود.

وی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را دریافت کارت شارژ تلفن همراه و کسب منافع مالی در فضای مجازی عنوان داشت؛ در پایان اظهار داشت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
اخبار حوادث - مردم سالاری