سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این دفتر اشک‌تان را در می‌آورد! +عکس


اخیرا دفتر یادداشتی به بازار آمده که اگر کسی متنی را بدخط در آن بنویسد با بلند شدن رایحه‌ای سوزناک از آن غدد اشکی نویسنده بدخط تحریک شده و موجب گریه فرد می‌شود.

جام جم سرا: اخیرا دفتر یادداشتی به بازار آمده که اگر کسی متنی را بدخط در آن بنویسد با بلند شدن رایحه‌ای سوزناک از آن غدد اشکی نویسنده بدخط تحریک شده و موجب گریه فرد می‌شود.

این محصول «دفتر پیازی» نامیده شده و ماده «آلیل پروپیل» به کار رفته در آن، که در واقع‌‌ همان سازوکار تحریک آمیز درون پیازهای خوردنی را دارد، موجب تحریک غدد اشک انسان می‌شود.

تولید دفتر اشک‌آور برای خوش‌خط‌نویسی+عکس

تولید دفتر اشک‌آور برای خوش‌خط‌نویسی+عکس


ویدیو مرتبط :
شعر با اشک هاش دفتر خود را نمور کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد شماره یك دفتر مشایی كیست؟ (+عکس)



  دفتر مشایی,دفتر رییس جمهور,رئیس دفتر مشایی,همایون حمیدی,عکس همایون حمیدی,اخبار ,اخبار سیاسی جدید,اخبار جدید

 

مرد شماره یك دفتر مشایی كیست؟ (+عکس)

یكی از اعضای دفتر رییس جمهور را با توجه به فعالیت زیادی كه دارد می توان به عنوان مرد شماره یك دفتر رییس جمهور نامید.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، همایون حمیدی مرد شماره یك اسفندیار رحیم مشایی در دفتر رییس جمهور است.

وی اوائل دولت نهم از سوی مشایی به عنوان مدیر كل دفتر كارآفرینی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد و این تازه آغازی برای همایون حمیدی بود تا حكم گرفتن از مشایی و احمدی نژاد را در جایگاه های دیگری تجریه كند.

 

همایون حمیدی كه توانسته بود در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توانایی های خود را به مشایی اثبات كند، توانست برای بار دوم نیز حكم جدیدی از مشاور رییس جمهور بگیرد.

دی ماه 86 بعد از آنكه مشایی حكم رییس مركز ملی مطالعات جهانی شدن را از احمدی نژاد گرفت، همایون حمیدی را به سرپرستی معاونت اجرایی مركز ملی جهانی شدن منصوب كرد.

همچنین همایون حمیدی 3 اسفند 88 به عنوان دبیر كمیسیون بررسی اعطای نشان‏های دولتی از سوی رییس دفتر احمدی نژاد منصوب و تنها چند روز بعد از آن یعنی 17 اسفند ماه 88 با حكم  مشایی معاون هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور شد.

 

بر اساس این گزارش همایون حمیدی دی ماه 89 با حكم مشایی ابتدا به عضویت شورای راهبری مكاتبات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری درآمد و تنها چند روز بعد به عنوان عضو كمیته موارد خاص رسیدگی به درخواستهای مردمی ریاست جمهوری منصوب شد.

در همین حال بهمن ماه 89 همایون حمیدی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست سازمان ملی جوانان منصوب شد و بعد از آن همزمان با بركنار كردن پرویز كرمی سرپرستی خبرگزاری برنا را نیز بر عهده گرفت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران رییس جمهور بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی نیز همایون حمیدی را به عنوان  دبیر شورای عالی جوانان منصوب كرد.

داشتن همزمان چندین مسئولیت در ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور نشان می دهد همایون حمیدی مرد شماره یك دفتر رییس جمهور است./عصرایران