سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

این بستنی با لیس زدن تغییر رنگ می‌دهد!


چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک فیزیکدان تصمیم می‌گیرد که آشپزی کند؟ اگر فردی مانند “مانوئل لینارس” باشد احتمالاً ترکیبی از غذا و علم را شاهد خواهیم بود.

فارنت: چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک فیزیکدان تصمیم می‌گیرد که آشپزی کند؟ اگر فردی مانند "مانوئل لینارس” باشد احتمالاً ترکیبی از غذا و علم را شاهد خواهیم بود. اخیراً این فیزیکدان اسپانیایی یک بستنی تولید کرده که وقتی آن را لیس می‌زنید تغییر رنگ می‌دهد!

لینارس این بستنی را Xamaleón به معنای آفتاب‌پرست نامیده است و رنگ ابتدایی بستنی آبی یخی است که سپس به رنگ بنفش و ارغوانی و شبیه به قرمز تغییر رنگ می‌دهد. لینارس فرمول این بستنی را به صورت محرمانه نگه‌داشته است و راز کار در واکنش بستنی به گرما و بزاق دهان است.

تماشا کنید: این بستنی با لیس زدن تغییر رنگ می‌دهد!

البته لینارس می‌گوید که این تازه اول کار است و قصد دارد یک بستنی سفید تولید کند که به صورتی متمایل شده و یک نوع بستنی دیگر که زیرنور خورشید و در اشعه فرابنفش بدرخشد! بستنی آفتاب‌پرستی لینارس فعلاً تنها در یک فروشگاه اسپانیا عرضه می‌شود اما او قصد دارد بستنی‌هایش را به صورت جهانی نیز عرضه کند.


ویدیو مرتبط :
این بستنی با لیس زدن تغییر رنگ می دهد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بستنی که تغییر رنگ می‌دهد+تصاویر



اخبار گوناگون - بستنی که تغییر رنگ می‌دهد+تصاویر

یک فرد اسپانیایی بستنی تولید کرده است که تغییر رنگ می‌دهد و به تدریج رنگ آن کمرنگ‌ می‌شود.

«مانوئل لینارس» 37 ساله، دانشمند اسپانیایی، یک بستنی تولید کرده است که مانند آفتاب پرست تغییر رنگ می‌دهد.

ثبت و اختراع آن تایید شده است اما دستور غذایی بستنی در مورد تغییر رنگ آن، یک راز است.

بستنی اول آبی رنگ است سپس به بنفش تبدیل شده و به تدریج رنگ آن کمرنگ‌تر می‌شود؛ مشتریان با توجه به طعم و مزه آن گفتند: ترکیبی از میوه‌هاست.

مانوئل که تولید کننده این بستنی است، گفت: بستنی از مواد غذایی طبیعی تولید شده است و تغییر رنگ تنها در اثر واکنش‌های شیمیایی است؛ تمام مواد غذایی می‌توانند در اثر حرارت و اکسیداسیون رنگ بدهند.

وی تصمیم دارد بستنی را به گونه‌ای توسعه دهد تا در اثر نور چراغ‌های فلوسنت تغییر رنگ دهد.

اخبار,اخبار گوناگون,بستنی که تغییر رنگ می‌دهد+تصاویر

 

اخبار,اخبار گوناگون,بستنی که تغییر رنگ می‌دهد+تصاویر

اخبار,اخبار گوناگون,بستنی که تغییر رنگ می‌دهد+تصاویر

 

اخبار,اخبار گوناگون,بستنی که تغییر رنگ می‌دهد+تصاویر


اخبار گوناگون - فارس