سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اینجا زندان است یا هتل 5 ستاره؟! +عکس


این هتل 5 ستاره در هلند حدود 150 سال بعنوان مخوف ترین زندان هلند، جانیان زیادی به خود دیده، اما اینک با تغییر کاربری، هتل 5 ستاره شده و کسی علاقه ندارد این محیط دلنشین را ترک کند.

خبرآنلاین: این هتل 5 ستاره در هلند حدود 150 سال بعنوان مخوف ترین زندان هلند، جانیان زیادی به خود دیده، اما اینک با تغییر کاربری، هتل 5 ستاره شده و کسی علاقه ندارد این محیط دلنشین را ترک کند.

زندان هت آرستیوس در سال 1862 افتتاح شد و جانیان زیادی در اینجا نگهداری شد تا اینکه در سال 2007 بسته شد و سپس مسوولان تصمیم گرفتند زندان را به هتل تبدیل کنند.

این هتل 40 اتاق بزرگ (همان سلول های بزرگ زندان) داشته و در کنار آن 24 اتاق معمولی و 12 اتاق لوکس و چهار سوئیت نیز دارد.

هتل مجهز به مبلمان شیک و پیک و نیز تجهیزاتی مانند حمام و جکوزی و اینترنت رایگان و مرکز بدن سازی و ... است .

رستوران این هتل جالب توجه بوده و منوی غذای زندانی نیز در آن سرو می شود و حتی یکی از منوها نان و آب است.

کارمندان با لباس زندانی ها سر کار خود حاضر می شوند و مهمانان نیز می توانند لباس مخصوص زندان را پوشیده و در هتل رفت و آمد کرده و غذا بخورند.

با نگاه کردن به این هتل و زندگی کردن به اندازه یک شب باعث می شود تا دیگر دوست داشته باشید چنین محیط دلپذیری را رها کنید.

اینجا زندان است یا هتل 5 ستاره؟! +عکس

اینجا زندان است یا هتل 5 ستاره؟! +عکس

اینجا زندان است یا هتل 5 ستاره؟! +عکس

اینجا زندان است یا هتل 5 ستاره؟! +عکس

اینجا زندان است یا هتل 5 ستاره؟! +عکس


ویدیو مرتبط :
اینجا زندان است یا هتل ...!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینجا زندان است یا هتل؟! +عکس


زندان هالدن فنگسل (Halden Fengsel)در 8 آوریل 2011 در نروژ افتتاح شده است. گویی این زندان لوکس برای زندانیان VIP تهیه شده است. دارای زمین ورزش ، استدیو صدابرداری و حتی اتاقی خصوصی برای ملاقات با خانواده ها در آن تعبیه شده است.

تاپ ناپ: زندان هالدن فنگسل (Halden Fengsel) در 8 آوریل 2011 در نروژ افتتاح شده  است. گویی این زندان لوکس برای زندانیان VIP تهیه شده است. دارای زمین ورزش ، استدیو صدابرداری و حتی اتاقی خصوصی برای ملاقات با خانواده ها در آن  تعبیه شده است. به گفته مسئولان ، از این زندان برای آماده سازی روحیه  زندانیان برای ورود به جامعه استفاده میشود. بنا به آمار ، در نروِژ تنها  20 درصد زندانیان طی دو سال بعد از آزادی دوباره دستگیر میشوند. این رقم  برای انگلیس و آمریکا در حدود 50 تا 60 درصد است.