سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

اگر می‌خواهید شاد شوید این غذاها را بخورید!


غذا خوردن خیلی از افراد را آرام می‌کند. بسیاری از پرخوری‌های عصبی هم نتیجه همین آرامش فردی است که بر اثر خوردن غذا به دست می‌آید.

خبرآنلاین: غذا خوردن خیلی از افراد را آرام می‌کند. بسیاری از پرخوری‌های عصبی هم نتیجه همین آرامش فردی است که بر اثر خوردن غذا به دست می‌آید. اما آیا تمام خوراکی‌ها به یک اندازه باعث شادی می‌شوند؟ شادی نتیجه آزاد شدن ماده‌ای به نام سروتونین در مغز است.

بعضی خوراکی‌ها به آزاد شدن سروتونین در مغز کمک بیشتری می‌کنند. با این خوراکی‌های شادی‌بخش آشنا شوید و با گنجاندن آن‌ها در برنامه غذایی خود خصوصا در این ماه مبارک، در 100 ساعت آینده شادابی بیشتر را تجربه کنید. 

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید
اگرمی خواهید شاد شوید این غذاها را بخورید!


ویدیو مرتبط :
این غذاها را بخورید تا بیشتر عمر کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر می خواهید جذاب تر شوید، هویج بخورید!



 

 

اگر می خواهید جذاب تر شوید، هویج بخورید!

 

 

متخصصان تغذیه ادعا كردند افرادی كه از میوه ها یا سبزی هایی مثل هویج و آلو استفاده می كنند جذاب تر به نظر می رسند.

به گزارش سرویس بهداشت ودرمان ایسنا، این متخصصان می گویند زنان و مردانی كه پوست آنها یك درخشش زردرنگ دارد جذاب تر و سالم تر به نظر می رسند و رنگدانه های زرد كه كاروتنوئیدها نام دارند در انواع خاصی از میوه ها و سبزی ها یافت می شوند و نقش كلیدی در روشن شدن رنگ پوست دارند.

بنا بر گزارش روزنامه دیلی میل، دكتر یان استفان در این مطالعه تاكید كرد فقط دو ماه افزایش مصرف این سبزی ها و میوه های حاوی كاروتنوئید می توانند نتایج محسوسی برجای بگذارد.

این یافته همچنین می تواند به راه كارهای جدیدی برای تشویق جوانان به مصرف بیشتر میوه و سبزی منجر شود.

در این مطالعه تیمی از متخصصان دانشگاه های سنت اندروز و بریستول روی ۴۰ داوطلب مطالعه كردند..... /  خبرگزارى ایسنا