سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

امپراتوری زیبای کوتوله ها در چین + عکس


روزنامه "دیلی میرور" از وجود باغ بحث برانگیزی تحت عنوان "امپراتوری کوتوله ها" خبر داد که در آن کوتوله های چینی با ارائه نمایش های هنری سعی در جذب گردشگران دارند.

 


 
به گزارش صبح بخیر : روزنامه "دیلی میرور" از وجود باغ بحث برانگیزی تحت عنوان "امپراتوری کوتوله ها" خبر داد که در آن کوتوله های چینی با ارائه نمایش های هنری سعی در جذب گردشگران دارند.



بنا به گزارش این روزنامه، این امپراتوری متشکل از 100 نفر از چینی ها قد کوتاه است.

علاوه بر آن، سیستم این امپراتوری از یک امپراتور مرد و یک امپراتور زن و پارلمان است که در سال 2009 در شهر "کنمینگ"، واقع در جنوب غربی چین تشکیل شد.

از ساعت 10 و نیم صبح به وقت محلی تا ساعت سه بعدازظهر، امپراتورها لباس های یکپارچه پوشیده و بقیه کوتوله ها نیز با انجام بازی های آکروباتیک، ورزشی، موسیقی و رقص سعی می کنند گردشگران داخلی و خارجی را به این امپراتوری جذب کنند.





















ویدیو مرتبط :
آموزش چین و چین کردن عکس در فتوشاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین +عکس


جهانی سازگار با محیط زیست، باغ پروانه‌ها و امپراتوری مردم قد کوتاه، که هم‌چنین به عنوان "پادشاهی مردم کوچک" شناخته می‌شود، یک پارک با موضوع خیالی در استان یوننان (Yunnan) است که در سال 2009 تاسیس شده است.

فوت و فن: یک پارک فانتزی در چین توسط کارکنان و افراد قد کوتاه اداره می‌شود.

جهانی سازگار با محیط زیست، باغ پروانه‌ها و امپراتوری مردم قد کوتاه، که هم‌چنین به عنوان "پادشاهی مردم کوچک" شناخته می‌شود، یک پارک با موضوع خیالی در استان یوننان (Yunnan) است که در سال 2009 تاسیس شده است. در این پارک 100 نفر از انسان‌های قد کوتاه زندگی و کار می‌کنند، و با رقص و آواز گردشگران و توریست‌ها را سرگرم می‌کنند. عکاس بلژیکی "Sanne De Wilde" به مدت دو هفته در این امپراتوری سپری کرده و این عکس‌ها چیزهایی هستند که او دیده است.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
این پارک توسط یک امپراتور حکمرانی می‌شود.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
دو نگهبان یکی از کارمندان پارک را نگه داشته‌اند. "Sanne De Wilde" می‌گوید شاید این عکس از شاید چشمگیرترین عکس‌ها باشد اما بیان‌گرترین عکس نیست.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
De Wilde "در روزنامه‌ها، مجلات، رنگارنگ و تا حدودی فوق العاده به نظر می‌رسد... اما واقعیت بسیار خاکستری‌تر و غمگین است."

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
چیگونگ دو بار در روز برنامه اجرا می‌کند.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
De Wilde می‌گوید که بسیاری از کارمندان در پارک این مکان را به عنوان "یک مکان فوق‌العاده و حتی نوع از بهشت​​" می‌خوانند.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
این پارک در سال 2009 توسط توسعه دهنده املاک و مستغلات "چن مینجینگ" (Chen Mingjing) تاسیس شده است.