سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

از ترس عقرب جراره به مار غاشیه پناه می برد



 

داستان ضرب المثل, مار غاشیه

آدمی گهگاه به چنان سختی و دشواری گرفتار می شود كه رنج و مصیبت سهل و ساده تر از مصیبت اولی را ،فوزی عظیم میداند.
آورده اند كه ....
مراد از مار غاشیه،همان مار قیامت و رستاخیز است،یعنی ماری است كه در جهنم به سر می برد،تا به فرمان خدای تعالی،گناهكاران را عذاب دهد
آری در جهنم یا دوزخ،مراتب و درجاتی به تناسب شدت و ضعف جرم گناهكاران در نظر گرفته شده است كه آنرا هفت طبقه و بیشتر می داند از قبیل:حجیم ، جهنم ، سقر ، سعیر ، نطی،هاویه ، خطمه ، سكران ، سجین و بالاخره ویل كه چاهی عمیق و بی انتهاست و در قعر جهنم قرار دارد به روایتی طبقه هفتم جهنم را تابوت نامیده اند كه در این مورد چنین نقل شده است:
....از اوصاف جهنم پس از گرزهای آتشین و شعله های مداوم آن كه معصیت كاران پیوسته در آن می سوزد و پس از خاكستر شدن دوباره زنده می شوند یكی هم مراتب و درجات آن است كه به گناهكاران بزرگ اختصاص می یابد.
از جمله طبقه هفتمین تابوت جای مجرمین و بدعتگزاران است.
در آن عقربی به نام عقرب جراره و ماری به اسم مار غاشیه می باشد كه تا هفتصد سر برای او معلوم كرده اند.اما با این همه,عقربهای آن چنان الیم است كه جهنمی ها از زحمت آنها پناه به مار می آورند...
حالا باید دید عقرب جرارهٔ عالم عقبی چیست كه گناهكاران از ترس و وحشت نیش دم كج و معوجش ،به مار غاشیه پناه می برند و آغوش این مار كذایی را مأمن و ملجاء خویش قرار میدهند.
منبع:shamimb.blogfa.com


ویدیو مرتبط :
آهو از ترس یوزپلنگ به انسان پناه برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"مرد" از ترس طلاق به آلمان پناه برد



 

 

 زنی جوان در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بعد از صدور حکم طلاق در دادگاه و قبل از جاری شدن صیغه طلاق در محضر، به آلمان رفت و سپس تماس گرفت و مدعی شد که دیگر بازنمی گردد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی سید مهدی مطلبی رئیس شعبه ۲۶۹ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم بعد از بردن جهزیه ام از خانه، مرا رها کرده و به آلمان رفته است، گفت: حکم طلاق، پرداخت مهریه و نفقه من صادر شده بود و تنها حضور در محضر و جاری شدن صیغه طلاق مانده بود که شوهرم با برنامه ریزی دقیق و قبلی مرا رها کرد و در حال حاضر در آلمان به سر می برد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طلاق می خواهم و نمی دانم باید چه کاری انجام دهم، افزود: شوهرم برای اینکه مرا رنج دهد، رهایم کرده و به آلمان رفته است.

زن در حضور قاضی مطلبی با بیان اینکه شوهرم نمی خواهد که آب خوش از گلویم پایین برود، اظهار داشت: تنها خواهان طلاق هستم و حاضرم نفقه و مهریه ام را ببخشم ولی او بازگردد و طلاقم دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: شوهرم از آلمان با من تماس گرفته و گفته است که به تنهایی زندگی کنم چرا که دیگر باز نمی گردد، در واقع شوهرم می خواهد من سختی بکشم.

زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه فرزندی نداریم، گفت: تمام اقوام شوهرم از من حمایت می کنند، حتی مادر شوهرم می گوید که به طور غیابی از شوهرم جدا شوم ولی من نمی دانم باید چه کاری انجام دهم.

وی در ادامه افزود: مشکل من با شوهرم بر سر رفتن زیاد او به خارج از کشور بود که در حال حاضر این مشکل حاد شده و او به آلمان رفته و دیگر باز نمی گردد.

قاضی مطلبی رئیس شعبه ۲۶۹ مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از شنیدن حرف های زن، از او خواست که ۶ ماه صبر کند چرا که اگر مرد تا ۶ ماه بازنگردد، او می تواند غیابی از مرد جدا شود.... / خبرگزارى فارس