گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

چرا آنتالیا از بقیه مسیرها به صرفه تر است ؟




آژانس مهر پرواز توجه شما را به این مطلب جلب می کند.


تورهای آنتالیا به دلیل امکانات بالای رفاهی هتل ؛از قبیل هتل های All inclusive (ALL)  و (UALL) ULTRA inclusive باعث شده مسافرین هزینه ی کمتری در آنتالیا پرداخت نمایند.

 

یک مثال ساده: به فرض مسافری یک تور 6 شب و 7 روزه آنتالیا با قیمت 1.400.000 تومان خریداری میکند و شامل هتل 5 ستاره ALL می باشد و در مقابل همین مسافر اگر بخواهد تور استانبول با هتل 5 ستاره (در تاریخ و ایر لاین مشابه)خریداری کند، باید هزینه ی 1.200.000 تومان بپردازد. در ظاهر خرید تور استانبول ،.000200 تومان برای مسافر ارزانتر تمام می شود، ولی مسافر در تور آنتالیا هیچگونه هزینه ای بابت ناهار و شام و... پرداخت نمی کند و بیشترین زمان خود را از امکانات هتل (به صورت رایگان ) استفاده می کند. در صورتی که در تور استانبول در مدت زمان اقامت ،مسافر می بایست هزینه ی ناهار ، شام و رفت وآمد خو را به دلار پرداخت کند و در مجموع شاید همان تور استانبول که 1.200.000 خریده شده بود ،در پایان سفر به 1.800.000 تومان برسد.غیر از اینکه هتل های استانبول امکانات کافی برای سرگرمی مسافران ندارد و صرفا جهت اقامت در شب می باشد و مسافر به ناچار برای گشت و گذار و خرید باید هزینه ایی اضافی پرداخت نماید و به بیرون از هتل بروند .

 

قیمت تور آنتالیا,آژانس مهر پرواز,تورهای آنتالیا

 

مهرپرواز مجری تخصصی تورهای : آنتالیا ، استانبول ، استانبول+آنتالیا ، دبی ، کوش آداسی ، مارماریس ، بدروم ، بانکوک+پاتایا و چین بوده .


آژانس مهر پرواز تمامی هتل های آنتالیا و استانبول را با بهترین خدمات به مسافرین عزیز ارائه میدهد. همچنین آژانس مهر پرواز نماینده ی انحصاری هتل الا کوآلیتی در ایران می باشد.
در صورت مشاهده ی هتل های آنتالیا اینجا را کلیک نمایید.
در صورت مشاهده ی هتل های استانبول اینجا را کلیک نمایید .


تذکر بسیار مهم
تور آنتالیا از دو طریق انجام می شود. تمامی پروازهای ایرانی مانند هواپیمایی ماهان ، تابان ، زاگرس و قشم ایر از طریق فرودگاه شهر اسپارتا انجام می شود که فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر آنتالیا 3ساعت و 30دقیقه فاصله مسیر زمینی می باشد. 


پروازهای ترک مانند هواپیمایی اطلس جت ، تلویند ، پگاسوس ، کرندون و اونور ایر و غیره به صورت مستقیم به شهر آنتالیا انجام می شود و فاصله ی فرودگاه آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 10 دقیقه می باشد. البته تمامی پروازهای ترک در شهر آدنا ( یا شهری دیگر) به مدت 15 دقیقه STOP دارد )برای سوخت گیری و غیره) ولی درب هواپیما باز نمی شود و مسافرین پیاده نمی شوند و بعد به سمت آنتالیا حرکت میکند. تمامی این پروازها در بازار به عنوان پرواز مستقیم نام گرفته است.


آژانس مهر پرواز با داشتن کادری مجرب و دقیق ، مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تورها را برای شما فراهم میکند.

 

جهت دیدن تمامی اطلاعات تورها به سایت  www.mehrparvaz.ir مراجعه فرمایید.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: 02188507190    شماره موبایل (وایبر) :  09195925160


ویدیو مرتبط :
تور آنتالیا بلیط هواپیما آنتالیا هتل آنتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا استانبول از بقیه مسیرها به صرفه تر است؟



آژانس مهر پرواز شما را به خواندن این مطلب دعوت می کند.

ترکیه در طول تاریخ مرکز ادیان مختلف بوده است. یک از دیدنی های ترکیه مساجد ، کلیسا ها و کنیساهای تاریخی است که از ایام  گذشته باقی مانده است و هر سال توریست های زیادی برای بازدید از آنها با تور ترکیه به این کشور سفر می کنند.


ترکیه جزو سرزمین هایی است که تاریخ کهنی دارد ، از 2500 سال پیش تمدن های مختلف در این منطقه باقیمانده اند . در حال حاضر تمام این بازمانده های تاریخی به خوبی مراقبت میشوند و توریست های بسیاری هر ساله از اماکن تاریخی در سر تا سر ترکیه دیدن می کنند.

 

آژانس مهر پرواز,استانبول,مکان های دیدنی استانبول


از صخره نوردی گرفته تا موج سواری و انواع ورزشهای آبی و آکوا پارک ها و شهر بازی های مجهز ، در ترکیه برای توریست ها فراهم است .به عبارتی می توان گفت برای تمام سلیقه ها در ترکیه سرگرمی هایی در نظر گرفته شده است
 
آشپزخانه ترکیه جزو آشپزخانه های معروف در سرتاسر دنیا است. غذاهای متنوع و خوشمزه که با هر سلیقه و ذائقه ای جور است ، مورد پسند توریست ها قرار می گیرد.

 

غذاهای خیابانی ترکیه هم خوشمزه و هم ارزان است و در سرتاسر شهر به راحتی در دسترس توریست ها میباشد . اگر با تور استانبول به این شهر سفر می کنید میتوانید در خیابان استقلال قدم بزنید و انواع غذاهای ترکی را تست کنید و لذت ببرید.


وضعیت آب و هوا در جذب توریست برای ترکیه اهمیت زیادی دارد. ترکیه دارای 4 فصل است و هم توریست زمستانی که علاقمند به اسکی می باشد  و هم توریست تابستانی که علاقمند به آب ، ماسه و دریا میباشد ، از ترکیه لذت می برند.


خرید برای گروهی از توریست ها بسیار اهمیت دارد . وجود مراکز خرید در استانبول ، مراکز خرید در استاببول و سایر شهر های ترکیه را تبدیل به مقصد ویژه های برای علاقمندان به خرید نموده است . همینطور مارک های معروف ترک و نرخ های مناسب و با کیفیت انها نیز توریست های زیادی را هر ساله از کشورهای اطراف به ترکیه جذب می کند.


آژانس مهر پرواز تمامی هتل های استانبول را به بهترین خدمات به مسافرین عزیز ارائه می دهد.


و همچنین آژانس مهر پرواز مجری تخصصی تور ترکیه, بلیط استانبول نوروز 95، تور استانبول نوروز 95  و  تور لحظه آخری استانبول نوروز 95با پروازهای قشم ایر، تابان، زاگرس، اطلس جت-گلوبال می باشد


آژانس مهرپرواز با داشتن کادری مجرب و دقیق بهترین قیمت و با کیفیت ترین تورها را برای شما فراهم می کند.


جهت دیدن تمامی تورها به سایت WWW.MEHRPARVAZ.IR مراجعه فرمایید
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
88507190-88172445