گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

هتل رنگی زوریخ؛ آرام، ارزان و خوشگل


به آن دسته از افرادی که قصد سفر به سوئیس را دارند توصیه می کنیم حتما از این هتل هم دیدن کنند. این هتل با هدف راحتی و داشتن احساس خوب، بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است. این هتل در یکی از بلندترین ساختمان های غرب زوریخ واقع شده است.

 
 
 
 
 صبح بخیر:  هتل 25 ساعت زوریج از جمله مکان های بسیار راحت، روشن، رنگی و ستودنی است که احساس بسیار خوبی به بیننده القا می کند.

 به آن دسته از افرادی که قصد سفر به سوئیس را دارند توصیه می کنیم حتما از این هتل هم دیدن کنند. این هتل با هدف راحتی و داشتن احساس خوب، بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است.

این هتل در یکی از بلندترین ساختمان های غرب زوریخ واقع شده است. پرده های زیبای این هتلِ رنگارنگ طوری طراحی شده اند که نور به راحتی وارد ساختمان می شود و قلابدوزی های برف مانند آنها نیز حس کریسمس را به بیننده القا می کنند.

سرتاسر محیط از رنگ و شکل های متنوع پوشیده شده است. سقف این هتل با رنگ قرمز پوشیده شده است که احساس متفاوتی به بیننده می دهد. این هتل کاملا راحت و دوست داشتنی است.


در آخر باید گفت، در هتل 25 ساعت می توانید از میان 126 اتاق مختلفی که وجود دارند، یکی را برای اقامت انتخاب کنید. رزرو اتاق در این هتل برای یک شب، بسته به فصل، بین 160 تا 400 دلار هزینه دارد.

زیبایی، راحتی و حس سرزندگی چیزهایی هستند که این هتل را به یکی از بهترین مکان ها برای اقامت تبدیل کرده اند.









































ویدیو مرتبط :
بلیط چارتر ارزان هواپیما و هتل - سفر ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده های رنگی و ارزان برای جشن تولد کودکان


این موضوع خیلی مهم است که تزئینات جشن تولد کودکان را جدی بگیرید و مهمانی های کودکان را با ایده های سرگرم کننده تزئین کنید.