گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

مونته نگرو، گیلان مدیترانه


برای ایرانی‌ها، مونته‌نگرو مقصد آشنایی نیست اما چه بسیار نویسندگان و شاعرانی که در فضای طبیعی و زیبای این کشور کوچک به سر شوق آمده و دیگران را به غزل‌هایی عاشقانه مهمان کرده‌اند.


اگر به زبان اسلاو مسلط باشید، خواهید دانست که نام کشور مونته نگرو، به معنای کوه سیاه است. کوه و صخره، بزرگ ترین خصلت جغرافیایی کشور سرسبزی است که پنج سال پیش، از صربستان جدا شد. مونته نگرو 620 هزار نفر جمعیت د ارد و یکی از کم جمعیت ترین های جهان است، اما وقتی سخن از این کشور به میان می آید، همه به یاد چشم اندازهای استثنایی اش می‌افتند. سرزمینی که دریای آدریاتیک محاصره اش کرده و سرسبزی بیشتری به آن بخشیده است.





ویدیو مرتبط :
رانش زمین در مونته نگرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند



 

 

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند

 

کاپلو: کراوچ به جای بنت مقابل مونته‌نگرو بازی می‌کند

فابیو کاپلو گفته پیتر کراوچ در دیدار با مونته‌نگرو در مرحله مقدماتی یورو 2012 در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد، چرا که دارن بنت دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شده است.

مربی ایتالیایی همچنین گفت که ریو فردیناند کاپیتان انگلیس در این دیدار خواهد بود. او پس از پنج ماه مصدومیت به میادین برگشته است.

بنت 26 ساله قرار بود در کنار وین رونی خط حمله انگلیس را در این بازی تشکیل دهد. او تا این جای فصل پنج گل برای ساندرلند زده است.

کاپلو می‌گوید: «دارن بنت بازی نمی‌کند و به نظرم کراوچ را در ترکیب ثابت قرار می‌دهیم. بنت کمی درد داشت.»