گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

بهترین صبحانه های دنیا


ما ایرانی ها برای صبحانه غذاهای مخصوص خود همچون کله پاچه یا عدسی داریم اما برای آشنایی با صبحانه های لذیذ کشورهای دیگر دنیا و بهترین رستوران یا کافه هایی که آنها را ارایه می دهند، با ما همراه باشید.

 




صبح بخیر:
در هر جای دنیا که باشید، با خوردن یک صبحانه لذیذ می توانید روز خود را به خوبی آغاز کنید. صبحانه باعث داشتن انرژی کافی در طول روز می شود. همیشه توصیه می شود این وعده غذایی را حذف نکنید و به قول ما ایرانی ها، شاهانه صبحانه میل کنید.

ما ایرانی ها برای صبحانه غذاهای مخصوص خود همچون کله پاچه یا عدسی داریم اما برای آشنایی با صبحانه های لذیذ کشورهای دیگر دنیا و بهترین رستوران یا کافه هایی که آنها را ارایه می دهند، با ما همراه باشید.



1.رستوران السوسی – بیروت، لبنان

بیش از 50 سال است که این آشپزخانه کوچک و نقلی در غرب بیروت مدلی از «فِته» وسوسه انگیز و لذیذ را سرو می کند. این نوع فته از تکه های برشته شده نان پیتا، نخود، ماست و دانه کاج تهیه می شود.





2.فروشگاه نودل و کانجی – هنگ کنگ

صبح خود را با کاسه ای از حلیم برنج در این دره شادی آغاز کنید. می توانید حلیم برنج را به همراه یوتیائوهای برشته (نودل چینی) سفارش دهید.





3.منگری – استانبول

بهترین صبحانه را در تنگه بسفر در استانبول در این رستوران می توانید میل کنید. این صبحانه شامل نیمروی بزرگ، پنیر گوسفندی، زیتون، خیار، گوجه، نان گرم، عسل محلی و چایی است که در تراس های بزرگ با چشم انداز فوق العاده زیبا سرو می شوند.





4.اوتولنگی – لندن

دنیای مد ایسلینگتون را دنبال کنید و در انتها به این کافه و نانوایی خاورمیانه ای برسید. در این کافه، بشقاب های نان های برشته که مملو از خوراکی های خوشمزه روی خود هستند دهان هر عابری را آب می اندازد.





5.صبحانه بزرگ – آکسفورد

در این رستوران بیسکوئیت های آردی با لایه ای از آب گوشت پوشیده می شوند و سپس با سوسیس، فلفل و سیر پر می شوند. این بیسکوئیت ها به قدری خوشمزه هستند که دوست دارید تا جایی که جا دارید از آنها میل کنید.





6.هاکلبِری – سانتامونیکا

این رستوران هنگام صبح صف های طولانی از مشتری دارد. دلیل آن نیز بیسکوئیت های بسیار خوشمزه بیکن با شیره افرا، کلوچه های شکلاتی و ساندویچ تخم مرغ با بیکن، ¬پنیر گرویر (نوعى‌ پنیر سویسى‌ به‌رنگ‌ زرد و بسیار پر چربى‌) و مایونز تند است.





7.سوشی دای – توکیو

اگر دوستدار غذاهای دریایی هستید، این رستوران کوچک با 13 صندلی در نزدیکی بازار ماهی فروش ها در توکیو قرار دارد و تازه ترین و خوش طعم ترین سوشی ژاپن را هنگام طلوع آفتاب سرو می کند.





8.مورنینگ کال – نیو اورلئان

در این رستوران که به طور 24 ساعته باز است، بهترین پنکیک (نان‌ شیرینى‌ كه‌ روى آن‌ شكر درشت‌ پاشیده‌اند یا درون‌ آن‌ میوه‌ یا گوشت‌ قرار داده‌ باشند) و شیر و قهوه منطقه را می توانید پیدا کنید.





9.    بار کلوزی – سیدنی

این کافه توسط مهاجر رومی و قهرمان سابق مشت زنی – لویگی کلوزی – در سال 1957 میلادی تاسیس شده است. در این کافه می توانیدخوشمزه ترین قهوه مخصوص استرالیایی که نوعی اسپرسو است را در فضای جلوی کافه و تماشای عابران بنوشید.





10.    کافه مرکزی – وین

این کافه حدود 137 سال قدمت دارد و کافه مورد علاقه افرادی همچون فروید، لنین و تروتسکی بوده است که به طور مرتب به آنجا می رفته اند. این کافه بسیار بزرگ در میان شهروندان سخت گیر وین برای سرو بهترین پیراشکی های شهر شهرت دارد.





11.وایانه – مریدا – مکزیک

سرخپوست های یوکاتک اعتقاد دارند بهترین وعده غذایی، نخستین آنها است. به همین دلیل ساعت 7 صبح برای خوردن تاکوهای (نان‌ پیچیده‌ به‌ دور گوشت‌ خرد كرده‌ و پخته‌ و كاهو و غیره‌) خوشمزه همچون «چایا کان هیوس» (تخم مرغ با ورقه ای از چایا) و «کستاکان» به رستوران وایانه می روند.





12.راس و دختران – نیویورک سیتی

در این رستوران حتما باید ساندویچ باگِل به همراه سالمون دودی اسکاتلندی، خامه، پنیر و پیاز قرمز را با نان های کنجددار باگل امتحان کنید.





13.تِن بی‌یه – پاریس

در این کافه می توانید خوش طعم ترین کاپوچینوی فرانسه را بنوشید. این کاپوچینو توسط توماس لیهوکس که تهیه کننده حرفه ای کاپوچینو و راک استار است تهیه می شود.





14.مستر مینش – برلین

این کافه در واقع نانوایی و شیرینی پزی است که هنگام ورود به آن نمی توانید میان رول های بزرگ نان دارچینی یا کیک های گیلاس جنگلی یکی را انتخاب کنید. نان و شیرینی های این کافه بسیار لذیذ است و مشتری ها عاشق آن می شوند.





15.کریستالی دی زوکهیرو – رم

در این رستوران تارت های پاریسی با مواد تشکیل دهنده ای همچون زردآلو و پسته سرو می شود. همچنین می توانید رومانلا پر شده با پنیر ریکوتا و شکلات به همراه اسپرسو سفارش دهید.


ویدیو مرتبط :
مردم دنیا چه چیز هایی برای صبحانه می خورند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سنگین ترین صبحانه دنیا +عکس



اخبار گوناگون - سنگین ترین صبحانه دنیا +عکس

یکی از رستوران های بریتانیا به تازگی صبحانه های عجیب را در منو خود قرار داده است. این صبحانه به عنوان بزرگترین و سنگین ترین صبحانه ای شناخته می شود که تا به حال در منوی رستوران های دنیا قرار گرفته است.

صبحانه یکی از مهترین وعده های غذایی است که باید به موقع و کامل خورده شود اما خوردن یک صبحانه سالم از همه چیز مهمتر است. پزشکان پیشنهاد می دهند خوردن نان تازه و گردو و پنیر  می تواند صبحانه خوبی باشد.

 

یکی از رستوران های بریتانیا به تازگی صبحانه های عجیب را در منو خود قرار داده است. این صبحانه به عنوان بزرگترین و سنگین ترین صبحانه ای شناخته می شود که تا به حال در منوی رستوران های دنیا قرار گرفته است.

 

طبق آنچه سرآشپز این رستوران می گوید این صبحانه 8 هزار کالری دارد  تا به حال هچ کس نتوانسته تا انتهای آن را بخورد. همچنین تمام کردن این وعده باعث می شود تا یک جایزه خوب هم نصیب شما شود.

 

اخبار , اخبار گوناگون , سنگین ترین صبحانه

 

در این وعده از 8 سوسیس، 8 برگ کالباس، 4 تخم مرغ نیمرو، یک املت پنیری 4 تخم مرغه، 4 شیرینی صبحانه، لوبیا قارچ و نان و چندین ماده دیگر استفاده شده است که خوردن آن را بسیار سخت می کند. همچنین در کنار صبحانه اصلی یک میلک شیک توت فرنگی هم باید میل نمایید.

 

خوردن این صبحانه البته شرایطی هم دارد، شما باید قبل از شروع کردن این وعده برگه رضایت را امضا نمایید تا در صورت بد شدن حالتان کسی مسئول نباشد. جایزه تمام کردن این صبحانه 100 پوند است.
اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران