متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

طلسم نانگ در مسابقات آسیایی


نانگ امروز هم موفق با گلزنی برای تیم نفت نشد.

ورزش سه: آلویس نانگ مهاجم جدید نفت تهران امروز نیز نتوانست برای تیم جدیدش گلزنی کند.نانگ که فصل قبل برای فولاد در 14 بازی لیگ برتر 9 گل زده است در 3 بازی برای نفت به طور کامل و تعویضی به میدان رفته اما در امر گلزنی ناموفق بوده است.

نکته جالب این است که نانگ در مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد نتوانست گلی را با ثمر برساند.بازیکن سابق لوانته بازهم امروز در مسابقات آسیایی گل نزد تا طلسمش در آسیا نشکسته باشد.


ویدیو مرتبط :
گزیده دیدار ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود



 

 

 

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

 

در پیست مجموعه ورزشی آزادی

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران به‌طور همزمان با مسابقات آسیایی این رشته، 15 و 16 مهرماه در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا» سومین راند مسابقات آسیایی موتوركراس قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 مهرماه با حضور 9 تیم آسیایی در تهران برگزار شود و این رقابت فقط در كلاس 125 سی‌سی پیگیری خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، یك دوره مسابقات قهرمانی كشور نیز در كنار این رقابت آسیایی برگزار خواهد كرد كه در آن موتورسواران از استان‌های مختلف كشور در 3 كلاس، 65 سی‌سی، 85 سی‌سی و 250 سی‌سی به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

در كلاس 85 سی‌سی علاوه بر موتورسوارن ایرانی یك موتورسوار به‌عنوان میهمان از كشور فیلیپن نیز حضور خواهد داشت.