متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Photo Wonder برای اندروید


با نرم افزار PhotoWonder می توانید به گرفتن عکس های هنری توسط دوربین خود بپردازید و برای عکس های خود یک اسلایدشوی حرفه ای بسازید و جلوه ای خاص و زیبا به تصاویر خود ببخشید.





صبح بخیر :
با نرم افزار PhotoWonder می توانید به گرفتن عکس های هنری توسط دوربین خود بپردازید و برای عکس های خود یک اسلایدشوی حرفه ای بسازید و جلوه ای خاص و زیبا به تصاویر خود ببخشید. با داشتن این برنامه می توانید هنگام عکسبرداری برروی تصاویر خود افکت های کلاسیکی را اعمال کنید.

برخی از ویژگی ها:
* ساخت تصاویر کلاژ شگفت انگیز
* اعمال اثرات شگفت انگیز مانند LOMO، BlueTone به تصاویر
* برچسب ها و فریم های زیبا
* به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های اجتماعی
* افزودن چشم و موارد دیگر به تصاویر

دانلود برنامه Photo Wonder برای اندروید دانلود برنامه Photo Wonder برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
Photo Wonder

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Photo Collage Maker برای اندروید


با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن با ابزارهایی عالی، عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید.





صبح بخیر :
کلاژ چیست؟ Collage یک واژه ی فرانسوی است که به فرمی از هنر گفته می شود که از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی همچون کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و غیره بر روی یک سطح پدید می آید و اگر بخواهیم واژه ای فارسی را برای آن انتخاب کنیم می توانیم "چسبانه‌کاری" را برگزینیم.

Photo Collage Maker یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا از گروه برنامه نویسی Scoompa در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های خارق العاده ی کلاژ مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که رتبه ی یک بهترین برنامه عکاسی در ۱۱ کشور و رتبه ی ۵ را در میان ۴۶ کشور از آن خود نموده است و با استفاده از آن می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را تهیه نمایید.

با استفاده از این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و در نهایت آن را ذخیره کنید و تجربه بهترین برنامه ساخت کلاژ را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت ها:
* ایجاد یک عکس کولاژ حرفه ای و کم نظیر در سریع ترین زمان ممکن
* امکان اضافه کردن متن، شکلک ها و آیتم های هنری به عکس ها
* در اختیار قرار دادن انواع قاب ها، افکت ها، آلبوم ها و … با امکان انتخاب
* امکان ساخت ویدئوهای اسلایدشو به همراه موسیقی مورد علاقه (جدید)
* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای کاربردی چرخش، زوم،swap، sketch و غیره
* اشتراک گذاری عکس های ساخته شده در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، فلیکر، پیکاسا، تامبلر، گوگل پلاس و غیره

دانلود برنامه Photo Collage Maker برای اندروید دانلود برنامه Photo Collage Maker برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید