متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Spartan Blood برای iOS


اگر به دنبال یک بازی افسانه ای هستید بی شک Spartan Blood بهترین انتخاب شما خواهد بود. این بازی در یک محیط سه بعدی جذاب با گرافیک بالا است و با آزادی عملی که در محیط بازی دارید به مقابله با دیوها و موجودات جهنمی خواهید شتافت.



صبح بخیر :

اگر به دنبال یک بازی افسانه ای هستید بی شک Spartan Blood بهترین انتخاب شما خواهد بود. شما در این بازی یک محیط سه بعدی جذاب با گرافیک بالا را تجربه خواهید کرد و با آزادی عملی که در محیط بازی خواهید داشت به مقابله با دیو ها و موجودات جهنمی خواهید شتافت. هر یک از شخصیت های بازی حداقل چهار مهارت منحصر به فرد دارند و انتخاب هر یک از این شخصیت ها و مبارزه با طیف گسترده ای از دشمنان برگرفته از اساطیر یونانی تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد.

برخی از واژگی های این بازی:
- داستان جذاب
- کنترل های لمسی دقیق
- زاویه دید و آزادی حرکت ۳۶۰ درجه
- رابط تعاملی پویا
- تعداد ۴۰ شخصیت متفاوت
- تعداد ۵۰ سلاح و زره
- تعداد ۶۰ ماموریت مجزا
- امکان انتخاب بیش از ۳۵ مهارت قوی برای سفارشی کردن شخصیت خود

*توجه:
- برای اجرای بهتر حرکات لمسی گزینه Settings-General-Accessibility-AssistiveTouch را غیر فعال کنید.
- قبل از اجرای بازی تمام اپلیکیشن های باز را ببندید.
- این بازی با آیپد ۱، آیفون ۴ و آیپاد تاچ های قبل از نسل پنجم سازگار نمی باشد.




ویدیو مرتبط :
کلیپ و تصاویری از Wild Blood، بازی زیبای دیگری برای iOS و اندروئید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Blood Brothers برای iOS


بازی فانتزی، افسانه خون‌خواران تبدیل شده به قهرمانان، که باید ارتشی از خون درست کنند تا انتقام خود را از امپراطوری فاسد بگیرند. یکی از ۸ قهرمان را انتخاب کنید و ارتش خود را به سوی پیروزی هدایت کنید!



صبح بخیر :

برادران خون، بهترین بازی رایگان اجتماعی. بازی فانتزی، افسانه خون‌خواران تبدیل شده به قهرمانان، که باید ارتشی از خون درست کنند تا انتقام خود را از امپراطوری فاسد بگیرند. یکی از ۸ قهرمان را انتخاب کنید و ارتش خود را به سوی پیروزی هدایت کنید!

توجه: این بازی برای اجرا به اتصال مطمئن شبکه نیازمند است.