متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Prom Night Makeup برای اندروید


شما در این بازی به عنوان یک آرایشگر در آرایشگاه پروم نایت به آرایش دختران می پردازید و باید آن ها را به خوشگلترین دختر تبدیل کنید . آرایش هایی همچون، آرایش صورت، ابرو، اصلاح و رنگ کردن موی سر و … در دسترس شما می باشد.





صبح بخیر :
بازی Prom Night Makeup  یا به فارسی آرایشگاه شبانه پروم  یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی 6677g.com طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی Prom Night Makeup در بین بازی های سبک کودکانه و سرگرمی قرار گرفته است و با دانلود بیش از ۵,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی جایگاه ویژه ای را داراست.

شما در این بازی به عنوان یک آرایشگر در آرایشگاه پروم نایت به آرایش دختران می پردازید  و باید آن ها را به خوشگلترین دختر تبدیل کنید . آرایش هایی همچون ، آرایش صورت ، ابرو ، اصلاح و رنگ کردن موی سر و … در دسترس شما می باشد.



برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود بازی اندروید -دانلود نرم افزار اندروید=p30app.co

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Speed Night برای اندروید


Speed Night یک بازی ماشینی سه بعدی در نیمه شب می باشد که شما کنترل فرمان ماشین را به دست خواهید گرفت و باید آن را با مهارت و توانایی خود هدایت کنید.





صبح بخیر :
Speed Night یک بازی ماشینی سه بعدی در نیمه شب می باشد که شما کنترل فرمان ماشین را به دست خواهید گرفت و باید آن را با مهارت و توانایی خود هدایت کنید. در مسیر باید سکه ها را جمع آوری کرده تا بتوانید ماشین های بهتری خریداری کرده و یا ماشین خود را اسپرت کنید و ارتقا دهید. این بازی دارای حجم بسیار کم و در عین حال از گرافیک بسیار خوب و مورد قبول برخوردار بوده و شما را مجذوب خود می کند.

ویژگی ها:
- اشتراک گذاری امتیازها در شبکه های اجتماعی
- کنترل روان بازی
- صحنه های مختلف بازی
- زمینه های خاص موسیقی و صدا
- گرافیک عالی

دانلود بازی Speed Night برای اندروید دانلود بازی Speed Night برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید