متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی 1941 Frozen Front برای iOS


این بازی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است که شما باید با هواپیما ها و تانک ها به نیرو گاه های دشمن حمله کرده و آن ها را نابود سازید. همچنین باید از خود در مقابل دشمنان محافظت کنید.



صبح بخیر :

این بازی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است که شما باید با هواپیما ها و تانک ها به نیرو گاه های دشمن حمله کرده و آن ها را نابود سازید. همچنین باید از خود در مقابل دشمنان محافظت کنید. این بازی دارای گرافیک خوبی بر خوردار است و میتوان آن را به صورت Multi-Player نیز بازی کرد.




ویدیو مرتبط :
خط مقدم در مناطق برفی (سال های 1941) - 1941 Frozen Front

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Frozen Free Fall برای iOS


داستان بازی در مورد دو خواهر شاهزاده ای می باشد که توسط طسم یخ های شیطانی از یکدیگر دور شده اند؛ هم اکنون آن ها تلاش بسیاری برای حفظ سلطنت و رابطه خواهری و صمیمانه خود می کنند!



صبح بخیر :

کمپانی بازی سازی دیزنی (Disney) را می توان از فعالان ترین ها در عرصه ی ارائه بازی های زیبا و اچ دی دانست، طراح بازی های مشهوری همچون Temple Run: Brave ،Where’s My Micky ،Where’s My Perry ،Where’s My Watter و غیره که همگی از پرطرفدارترین بازی های اپ استورند! امروز قصد معرفی یکی از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی های سبک match-3 puzzel با نام Frozen Free Fall محصولی از همین کمپانی را داریم که با دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده ی خود امده است تا بهترین بازی ماجراجویی را در آیفون شما به ارمغان بیاورد! عنوان Frozen Free Fall توسط تیم حرفه ای از شرکت دیزنی ساخته شده و در برنامه BOX Office امریکا به عنوان برترین بازی ها معرفی شده است.

داستان بازی در مورد دو خواهر شاهزاده ای می باشد که توسط طسم یخ های شیطانی از یکدیگر دور شده اند؛ هم اکنون آن ها تلاش بسیاری برای حفظ سلطنت و رابطه خواهری و صمیمانه خود می کنند! بازیکن می بایستی پهنه ی سرزمین یخ زده را در ۷۵ مرحله در نوردد که البته پس از عبور از هر مرحله با یکی از کاراکتر های فیلم همراه خواهد بود! صفحه ای پر از کریستال های رنگارنگ و گرافیکی در اختیار شما قرار دارد که بایدکریستال های هم رنگ را کنار هم قرار دهید و زمانی که ۳ تا یا بیشتر از این کریستال های همرنگ کنار هم باشند، آن ها را حذف کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! از دستاوردهای بازی نیز نمی توان چشم پوشی کرد؛ با پیشرفت در هر مرحله ابزارهایی مانند مشعل، توپ برفی، دارت و غیره را به دست خواهید آورد که در بیش برد بازی کمک شایانی به شما خواهند کرد!

برخی از ویژگی ها:
* حذف سه یا بیشتر از کریستال ها برای انجام ماموریت های مختلف
* باز کردن انواع شخصیت های جدید و معروف انیمیشن Frozen با رفتن به مراحل بالا
* بودن انواع دستاوردهای مختلف برای حذف سریع و قدرتمند کریستال ها در مرحله ها
* جلوه های بصری خیره کننده هنگام حذف شدن کریستال های هم رنگ
* پشتیبانی از اسمارت فون ها و تبلت ها با امکان بازی به صورت افقی و عمودی
* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

دانلود بازی Frozen Free Fall برای iOS دانلود بازی Frozen Free Fall برای iOS