متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی هیجان انگیز شکار حیوانات iOS


Deer Hunter به فارسی (شکارچی گوزن ۲۰۱۴) بهترین، هیجان برانگیزترین و پرطرفدارترین بازی رایگان تیراندازی شبیه سازی شکار حیوانات برای سیستم عامل iOS می باشد که با داشتن آن برروی آیفون یا آیپد خود می توانید واقعی ترین بازی شکار حیوانات مختلف را تجربه کنید!

 
 
 
 
  صبح بخیر: Deer Hunter به فارسی (شکارچی گوزن ۲۰۱۴) بهترین، هیجان برانگیزترین و پرطرفدارترین بازی رایگان تیراندازی شبیه سازی شکار حیوانات برای سیستم عامل iOS می باشد که با داشتن آن برروی آیفون یا آیپد خود می توانید واقعی ترین بازی شکار حیوانات مختلف را تجربه کنید!

در این بازی شما در نقش یک شکارچی در جنگل های مختلف و واقعی به شکار حیوانات مختلف از جمله گوزن، خرس و غیره مشغول خواهید شد! انواع تجهیزات شکار از جمله جلیقه، چکمه، تفنگ و … همراه شماست و شما قادر خواهید بود در زمان های مختلف روز از جمله شب به شکار حیوانات مشغول شوید! اگر دوست دارید یک بازی شکار مهیج را تجربه کنید پس با این بازی همراه شوید ؛ از شمال غربی اقیانوس آرام به ساوانا در آفریقای مرکزی یک سفر حماسی را شروع کنید و عجیب و غریب ترین حیوانات جهان را شکار کنید!



در هنگام شب می توانید از قابلیت ایکس ری دوربین شکار خود برای دیدن حیوانات استفاده کنید، با هدف گیری دقیق قلب حیوانات را نشانه گرفته و شلیک کنید و لذت ببرید! این نسخه از بازی که پیش روی شماست جدیدترین نسخه ی بازی های شکار اندرویدیست که به صورت واقع گرایانه طراحی شده و نسبت به تمام ورژن های قبلی دارای برتری هاییست.

برخی از ویژگی های بازی رایگان Deer Hunter 2014 :

* بودن بیش از ۱۰۰ نوع گونه جانوری از جمله خرس، گرگ و یوزپلنگ برای شکار توسط بازیکن

* در دسترس بودن سلاح هایی بسیار قدرتمند با امکان ارتقا با پیش بردن هر مرحله

* دارا بودن  سیستم X-ray جدید برای هدف گیری در هنگام شب

* استفاده از تغییر استراتژی برای قرار گرفتن در یک موقعیت مناسب

* امکان شخصی سازی و ارتقای شخصیت و کارکتر بازی توسط بازیکن

* دارا بودن گرافیک فوق العاده و خیره کننده نسبت یه حجم بسیار کم خود

بازی هیجان انگیز Deer Hunter 2014 با دارا بودن امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ از برترین و محبوب ترین بازی های اکشن iOS است که کمپانی Glu Mobile آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. ما امروز آخرین نسخه ی این بازی را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.



لینک دانلود مستقیم از iTunes


ویدیو مرتبط :
کلیپ بسیار هیجان انگیز از صحنه های شکار حیوانات !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی هیجان انگیز و فکری 2048 برای iOS


یک بازی ساده که در آن تنها باید اعداد مشابه را در کنار هم قرار به دهید تا به توان 11 عدد 2 یعنی 2048 برسید.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک بازی ساده که در آن تنها باید اعداد مشابه را در کنار هم قرار به دهید تا به توان 11 عدد 2 یعنی 2048 برسید.

 شاید یک بازی گرافیکی و یا full HD نباشد اما بتواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند، البته این ویژگی را بیشتر بازی های فکری دارند، اما در مورد 2048 باید بگویم که یک جدول 4×4 که از گوشه های مختلف آن توان های مختلفی از 2 ظاهر می شود شما هم باید اعداد مشابه را به هم وصل کنید تا به 2048 یعنی توان 11 عدد 2 برسید.



به نظر ساده می آید ولی به همین سادگی هم نیست، این بازی که توسط جوانی 19 ساله طراحی شده تا به امروز توانسته صدرنشین فروشکاه های عرضه نرم افزار های موبایل شود.


لینک دانلود مستقیم از iTunes